استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی

استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی

شاید برای شما پیش آمده باشد که طبق وسواس نخواهید برخی لباس هایتان در لباسشویی شسته شود.البته برخی لباس ها هم هستند که بهتر است در لباسشویی شسته نشوند.مثلا گاهی اوقات می بینیم که لباس هایی از خود رنگ پس میدهند.بهتر است با دست به شستشوی آن ها بپردازید.

استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی

حال با شستشویی که خودتان انجام داده اید نیاز به استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی دارید.می توانید از خشک کن حرفه ای لباسشویی خودتان استفاده کنید.البته استفاده مختص خشک کن نیاز به یکسری آگاهی دارد.در این مقاله که توسط یزد تکنیک تهیه شده است به بررسی این موارد می پردازیم.در استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی ها یک امر طبیعی است اما برای  به تنهایی راه اند ازی آن باید مواردی را آگاهی داشته باشید در غیر اینصورت می تواند مصرف برق را به شدت بالا ببرد و به موتور ماشین لباسشویی فشار وارد کن.

مرحله ی اول، استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی:

در اکثر لباس ها برچسب نحوه ی شستشو ی لباس وجود دارد.در این برچسب اطلاعاتی در مورد شستشو و نحوه ی خشک کردن لباس نوشته شده است.برخی لباس ها قابلیت خشک شدن در دمای بالا را ندارند و اینگونه لباس ها نباید در ماشین لباسشویی خشک شوند.این لباس ها الیاف های حساس تری دارند و برای خشک کردن بهتر است به خشکشویی بسپارید.

مرحله ی دوم، استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی:

قبل از اینکه لباس های خود را بعد از شستشو داخل لباسشویی برای خشک کردن قرار دهید.آب لباس ها را تا جای ممکن بگیرید و به اصطلاح بچلانید.این حرکت باعث می شود آب لباس ها تا حدودی زیادی گرفته شود و این چلاندن لباس باعث خشک شدن سرعتر لباس های شما در حالت خشک کن میشود.

مرحله ی سوم، استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی:

برای قرار دادن لباس ها د رلباسشویی بهتر است بصورت مچاله شده این کار را نکنید.فرق نمی کند در شستشو یا خشک کردن لباسشویی، باعث می شود که خشک کردن یا شستشو به درستی انجام نشود.پس حتما لباس ها را در  دیگ لباسشویی به نحوی قرار دهید که در هم تنیده نشوند.در غیر اینصورت عملکردن شستشو و خشک کردن به درستی انجام نمی شود.البته یک راه دیگر هم هست که لباس ها را  در کیسه ی مخصوص داخل دیگ قرار دهید تا خشک شوند.

مرحله ی چهارم، استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی:

برای اینکه لباس های خود را به خشک کن لباسشویی بسپارید و به خوبی خشک شوند و رطوبت به صورت کامل از بین برود، از پر کردن دیگ لباس شویی بپرهیزید.و حتی لباس های سنگین و بزرگ را بصورت تنها در خشک کن قرار دهید.تا هم خشک کن بصورت بهینه و مطلوب کار کند.در غیر اینصورت به دستگاه آسیب وارد می شود و نیاز به تعمیرات اساسی تر و خسارت مالی بالا خواهد شد.

مرحله ی پنجم، استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی:

در خشک کن لباسشویی تنظیم دما اهمیت بالایی دارد.و لباس های باید با دمای مناسب خود خشک و رطوبت گیری شوند.پس سعی کنید دمای مناسب را برای خشک کردن پیدا کنید.بصورت معمول برای لباس های نازک و ظریف از دمای پایینی برای خشک کردن و برای البسه های ظخیم از دمای بالاتری استفاده میشود.

مرحله ی ششم، استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی:

در تنظیمات انواع لباسشویی ها حالت های خاصی وجود دارد که در مدل به مدل لباسشویی و برند به برند متفاوت است.یعنی در لباسشویی ها حالت های خاص خشک کن دارند.که اکثرا با کلمات(Dry Only-Spin-Heat Setting-Dry) در لباسشویی ها وجود دارند.

البته باز هم تاکید میکنیم که در لباسشویی ها مختلف این کلمات متفاوت تر هستند.شما با مطالعه ی دفترچه ی راهنمای ماشین لباسشویی خود میتوانید به  استفاده از خشک کن در ماشین لباسشویی بپردازید.این گزینه را فعال کنید و دکمهی  شروع بکار را بزنید.بعد از اتمام کار لباسشویی خود سریعتا لباس ها را خارج کنید تا از چروک شدن لباس جلوگیری کنید و کمتر به اتو نیاز داشته باشید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
استفاده از خشک کن در ماشین لباسشوییتماس با ما: 03591011297