تعمیر ظرفشویی در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرماشین ظرفشویی

  1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش
  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  4. تمیز نشستن ظرف ها
  5. بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
  6. باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
  7. آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
  8. عدم ورود آب به ظرفشویی
  9. گرم نشدن آب به مقدار لازم
  10. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی ماشین ظرفشویی در یزد

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ظرفشویی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

هزینه خدمات تعمیر ظرفشویی

لیست قیمت تعمیرات ماشین ظرفشویی

نوع خدمات تعمیرات ظرفشوییهزینه خدمات تعمیر ظرفشویی
تعویض جت پمپ ماشین ظرفشوییاز ۳۳۰۰ الی ۵۵۰۰ هزار تومان
تعویض شیر برقی ماشین ظرفشوییاز ۱۳۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشوییاز ۹۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی ماشین ظرفشوییاز ۷۵۰ الی ۱۶۰۰ هزار تومان
سرویس کامل ماشین ظرفشویی۷۰۰ هزار تومان
تعویض بازوی آب پاش ماشین ظرفشوییاز ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ هزار تومان
رفع نشتی لگنچه ماشین ظرفشوییاز ۷۰۰ الی ۱۸۰۰ هزار تومان
تعویض موتور مقسم ماشین ظرفشوییاز ۸۰۰ الی ۱۳۰۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر ظرفشویی را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر ماشین ظرفشویی خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی ظرفشویی ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات ظرفشویی اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر ظرفشویی ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر ظرفشویی تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

درباره ما

مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی در یزد با هدف ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی تشکیل شده است. با بیش از 10 سال تجربه در صنعت تعمیرات ظرفشویی، به عنوان یک منبع معتبر در استان یزد شناخته شده.

برای درخواست تعمیر و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید:

تلفن:  03591011297

به مرور زمان و به دنبال استفاده زیاد از ماشین‌های ظرفشویی ممکن است شاهد خرابی و ایراد در قطعات متفاوت این دستگاه باشید. به همین علت توجه داشتن به ارائه خدمات پس از فروش از سوی برند مورد نظر در زمان خرید ماشین ظرفشویی اهمیت بالایی دارد. شما با برخورد با ایراد در کارکرد این دستگاه به دنبال سریع‌ترین راه برای حل مشکل هستید. مراکز خدماتی بسیاری هستند کار تعمیر این دستگاه را انجام می‌دهند و لازم است برای کمک گرفتن حتماً مرکز معتبر و متخصصی را بشناسید. کارشناسان تعمیر ظرفشویی در یزد می‌توانند در حل مشکلات این دستگاه به شما کمک کنند.

تعمیر ظرفشویی در یزد تکنیک

تعمیر ظرفشویی در یزد

از آنجایی که خرابی ماشین ظرفشویی بسیار گسترده بوده و می‌تواند به قطعات متفاوتی در این دستگاه مرتبط باشد برای عیب‌یابی و تعمیر آن نیاز به تخصص بالایی دارید. ما در این مقاله در تلاش هستیم ایرادات متداول در ماشین ظرفشویی و راه حل‌های مناسب برای هریک از آنها را مورد بررسی قرار دهیم. می‌توانید از این مقاله برای عیب‌یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی خود کمک بگیرید و در صورت نیاز برای رفع ایرادهای تخصصی در با کارشناسان تعمیر ظرفشویی در یزد تماس داشته باشید.

بررسی مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی

از مشکلات مطرح در ماشین‌های ظرفشویی که باعث کثیف ماندن ظروف و خشک نشدن آنها می‌شود تخلیه نشدن کامل آب‌ها از داخل ماشین ظرفشویی می‌باشد. این احتمال وجود دارد که عدم تخلیه مناسب آب‌های کثیف از داخل ظرفشویی به داخل گرفتگی مسیر تخلیه یا ایراد در سیستم فاضلاب خانه به وجود آمده است. به منظور چک کردن این موضوع تمام شلنگ‌های تخلیه را مورد بررسی قرار داده و اگر نیاز به تعویض آنها بود از کارشناسان تعمیر ظرفشویی در یزد کمک بخواهید.

از دیگر مشکلات مطرح که باعث عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی می‌شود گرفتگی فیلتر تخلیه می‌باشد که اغلب به دنبال گیر کردن ذرات ریز مواد غذایی ایجاد می‌شود. فیلتر را از جای خود بیرون آورده و خوب بشویید و هرگونه جرم و مواد باقیمانده در آن را از بین ببرید. در صورت ادامه داشتن مشکل احتمال خراب شدن پمپ تخلیه وجود دارد. همچنین ممکن است به دنبال ایرادی در برد الکترونیکی تخلیه آب کامل انجام نمی‌شود که باید بررسی آن توسط متخصصین تعمیر ظرفشویی در یزد صورت پذیرد.

تعمیر ظرفشویی در یزد

بررسی دلیل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

یکی از مراحل کار مهم در ماشین‌های ظرفشویی خشک کردن ظروف پس از شستشو می‌باشد. اما اگر در پایان کار ظرف‌هایی کاملاً خیس را تحویل می‌گیرید ایرادی در یکی از بخش‌های ماشین ظرفشویی به وجود آمده است. اولین قطعه‌ای که می‌تواند روی خشک شدن ظروف شما تأثیر بگذارد المنت ظرفشویی می‌باشد که باید توسط اهم متر مورد بررسی قرار گیرد. اگر نیاز به تعویض المنت بود از کارشناسان تعمیر ظرفشویی در یزد کمک بخواهید.

در صورت سالم بودن المنت ظرفشویی نوبت به بررسی ترموستات آن می‌رسد. این قطعه را نیز مورد بررسی قرار داده و اگر مشکلی مشاهده نکردید وضعیت فن یا دریچه هوا در ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. در نظر داشته باشید ممکن است ایراد در سیستم تخلیه مانع از خشک شدن ظروف شما می‌شود. در ادامه لازم است تمام موارد مرتبط با تخلیه آب مورد بررسی قرار گرفته و وضعیت پمپ تخلیه نیز چک شود. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با کارشناسان تعمیر ظرفشویی در یزد تماس داشته باشید.

بررسی مشکل روشن نشدن ظرفشویی توسط کارشناسان تعمیر ظرفشویی در یزد

یکی دیگر از ایرادهای مطرح در ماشین‌های ظرفشویی که در بسیاری از وسایل برقی دیگر نیز دیده می‌شود روشن نشدن دستگاه می‌باشد. برای بررسی این موضوع ابتدا کافی است کابل برق دیگری را استفاده کرده و ببینید وضعیت کارکرد دستگاه تغییری می‌کند یا نه. همچنین می‌توانید از پریز برق دیگری نیز برای چک کردن کارکرد ماشین ظرفشویی خود استفاده داشته باشید. در ادامه دوشاخه برق را نیز چک کرده و اگر بازهم ماشین ظرفشویی روشن نشد برای بررسی سیم‌کشی‌های داخلی به مراکز تعمیراتی مجاز مراجعه نمایید.

یکی از دلایلی که روی روشن شدن ماشین ظرفشویی تأثیر می‌گذارد ایراد در میکروسوئیچ درب دستگاه می‌باشد. تا زمانی که درب ماشین ظرفشویی به طور کامل بسته نشود دستگاه روشن نخواهد شد و در چنین حالتی با تعویض میکروسوئیچ مشکل شما رفع می‌گردد. همچنین احتمال خراب شدن موتور ظرفشویی را باید در نظر داشته باشید. اگر پس از بررسی موارد گفته شده بازهم ماشین ظرفشویی روشن نشد با کارشناسان تعمیر ظرفشویی در یزد برای بررسی برد الکترونیکی تماس بگیرید.

خدمات تعمیر ظرفشویی در یزد

بررسی مشکل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در ماشین ظرفشویی خود با آن برخورد کرده باشید تمیز نشدن مناسب ظروف می‌باشد. قبل از اینکه بخواهید با مراکز تعمیر ظرفشویی در یزد تماس داشته باشید مطمئن شوید این ایراد مربوط به چیدمان نامناسب ظروف داخل دستگاه نمی‌باشد. هر ظرفی را در قسمت مربوط به خود قرار داده و طوری ظرف‌ها را نچینید که روی همدیگر بیفتند. پس از اطمینان از این موضوع می‌توانید یک بار نیز از ماده شوینده دیگری درون ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

اگر با وجود انجام کارهای فوق بازهم مشکل تمیز نشدن ظروف در دستگاه ادامه داشت احتمال دارد بازوهای اسپری آن خراب شده باشند که نیاز به تعویض این قطعه وجود دارد. همچنین ممکن است به دنبال عدم تخلیه صحیح آب آلوده از داخل ظرفشویی ظروف شما خوب تمیز نمی‌شوند که لازم است موارد گفته شده در قسمت‌های قبلی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین ایراد در المنت و گرم نشدن آب به اندازه کافی را نیز باید چک کنید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان تعمیر ظرفشویی تماس بگیرید.

بررسی نشتی آب توسط متخصصین تعمیر ظرفشویی در یزد

نشتی آب از جمله مشکلاتی است که در وسایل برقی که با آب سروکار دارند بسیار متداول می‌باشد. برای اینکه بتوانید به درستی مشکل نشتی را در دستگاه خود برطرف کنید از شما خواسته می‌شود قبل از هر کار محل نشتی را به طور دقیق شناسایی کنید. یکی از اصلی‌ترین نقاطی که نشتی آب در آن رخ می‌دهد شلنگ‌های ورودی یا تخلیه آب در ماشین ظرفشویی هستند که احتمال سوراخ شدن یا پوسیدگی آنها وجود دارد.

مرکز تعمیر ظرفشویی در یزد

اگر از سالم بودن شلنگ‌ها مطمئن شدید نوبت به بررسی لاستیک‌های دور درب دستگاه می‌رسد. احتمال دارد این لاستیک‌ها خراب شده باشند یا به مرور زمان شاهد پارگی یا پوسیدگی آنها باشیم که به‌هرحال مجبور به تعویض لاستیک‌ها هستید. از دیگر مشکلاتی که می‌تواند با نشتی آب مرتبط باشد ایراد در پمپ تخلیه دستگاه است. پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار داده و اگر نیاز به تعویض آن بود با مراکز تعمیر ظرفشویی در یزد تماس داشته باشید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر ظرفشویی در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها