مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر دوو در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو در یزد تکنیک | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر دوو (Deawoo) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر دوو (Deawoo) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر دوو در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر دوو در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر دوو در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر دوو در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر دوو در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر دوو یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی دوو در یزد

تعمیر مایکروفر دوو در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

 مایکروفر دوو در یزد تکنیک

دوو یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی است که در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد. این شرکت به عنوان یکی از قدرتمندترین برندها در بازار جهانی شناخته می‌شود. مایکروفرهای دوو مانند وسایل برقی دیگر این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طراحی ظاهری فوق‌العاده ای نیز دارند. نکته مورد توجه در برند دوو داشتن مراکز تعمیراتی معتبر در بسیاری از شهرهای ایران است. اگر در کار مایکروفر دوو اختلالی به وجود آمد نگران نباشید. تنها کافیست از کارشناسان تعمیر مایکروفر دوو در یزد کمک بخواهید.
در بسیاری از موارد خرابی های مایکروفر دوو مشکل خاص و پیچیده‌ای نبوده و حتی شاید خودتان بتوانید تعمیر آن را انجام دهید. البته در نظر داشته باشید در در مورد مایکروفرها کمی رعایت نکات ایمنی در زمان تعمیرات اهمیت بیشتری دارد. اگر خودتان از نحوه تعمیر وسایل برقی سررشته‌ای ندارید بهتر است برای بررسی علت مشکل و تعمیر آن با تعمیر مایکروفر دوو در یزد تماس داشته باشید.

2 4

بررسی علت جرقه زدن دستگاه توسط متخصصین تعمیر مایکروفر دوو در یزد :

ممکن است شما هم این تجربه را داشته باشید. در ضمن کار مایکروفر ناگهان جرقه‌ای مشاهده می‌کنید که ممکن است شما را بسیار ترسانده باشد. اغلب اوقات این جرقه‌ها مربوط به خود دستگاه نبوده و به تعمیرات خاصی نیاز نیست. به همین علت قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر مایکروفر دوو در یزد با مراکز تعمیراتی در تماس باشید دقت کنید از چه ظرفی استفاده کرده‌اید. همانطور که احتمالاً می‌دانید استفاده از ظرف‌های فلزی در مایکروفر ممنوع است است و می‌تواند به دستگاه شما آسیب برساند.
همچنین از گذاشتن ظرف‌های بزرگی که با دیواره‌های داخلی دستگاه برخورد می‌کنند خودداری نمایید. از بین رفتن رنگ بدنه داخلی مایکروفر باعث جرقه زدن دستگاه در حین کار می‌شود. پس از مطمئن شدن از این دو مورد نیاز به بررسی مگنترون وجود دارد. بعلاوه احتمال دارد تمام شدن ورق نسوز یا همان ورق میکا در مایکروفر شما عامل این جرقه‌ها باشد. می‌توانید برای بررسی این دو مورد از تعمیر مایکروفر دوو در یزد کمک بخواهید.

بررسی علت خاموش شدن ناگهانی مایکروفر در بین کار :

گاهی اوقات مشکل شما با مایکروفر قطعی بی‌دلیل دستگاه در بین روند پخت غذا و گرم کردن آن است. دقت داشته باشید در مایکروفر شما از قطعه‌ای به نام ترموستات استفاده شده است که وظیفه اندازه‌گیری دما را بر عهده دارد. چنانچه هر عاملی باعث افزایش زیاد دما در دستگاه شده باشد ترموستات وارد عمل شده و خواستار توقف کار مایکروفر می‌گردد. در چنین مواردی باید بررسی عامل افزایش دما را به متخصصین تعمیر مایکروفر دوو در یزد سپرد.
احتمال دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ممکن است کوچک‌ترین ایراد در قفل درب یا میکروسوئیچ آن باعث شود در بین کار درب دستگاه باز شده و مایکروفر خاموش شود. همچنین احتمال خرابی فیوز داخلی نیز وجود دارد. آخرین قطعه‌ای که باید به بررسی آن بپردازید برد الکتریکی اصلی دستگاه شماست که باید هرگونه تعمیر یا تعویض قطعات این برد توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر دوو در یزد صورت گیرد.

1 7

بررسی دلیل روشن نشدن لامپ توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر دوو در یزد

روشن نشدن لامپ یکی از ساده‌ترین مشکلاتی است که ممکن است در مایکروفر خود تجربه کنید. در مورد این موضوع بهتر است خودتان دست به سیستم برقی دستگاه نزده و تنها قبل از اینکه بخواهید از متخصصین تعمیر مایکروفر دوو در یزد کمک بخواهید یک بار لامپ را عوض کنید. اگر با لامپ جدید مشکل شما برطرف شد یعنی لامپ قبلی سوخته بود. در غیر این صورت ایراد از لامپ نبوده و نیاز به بررسی قطعات دیگر در مایکروفر وجود دارد.
ممکن است خراب شدن سوکت‌ها باعث روشن نشدن لامپ مایکروفر بشود. می توان با استفاده از یک مولتی متر وضعیت سوکت‌ها را بررسی نمود. همچنین احتمال ایراد در سیم‌کشی‌ها یا اتصالات داخلی دستگاه وجود دارد. می‌توانید برای بررسی این قطعات از کارشناسان تعمیر مایکروفر دوو در یزد کمک بخواهید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها