تعمیر یخچال ال جی در یزد

مراحل ثبت درخواست در سمنان سرویس

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با سمنان سرویس

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با سمنان سرویس تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات یخچال ال جی

  1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی
  2. داغ شدن بیش از حد موتور یخچال ال جی
  3. مشکل بسته نشدن درب یخچال ال جی
  4. نشت آب از دیگر مشکلات یخچال ال جی
  5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج یخچال ال جی
  6. یخ زدن لوله های کندانسور یخچال ال جی
  7. تولید برفک در یخچال ال جی های بدون برفک
  8. عدم تولید هوای خنک در محفظه
  9. صدای غیر طبیعی از یخچال ال جی
  10. مصرف زیاد برق در یخچال ال جی
نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در یزد

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال ال جی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی یخچال ال جی در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در سمنان سرویس

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات  اصل برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

لیست قیمت تعمیرات یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات
تعویض فیلتر درایراز ۸۸۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
نصب دوباره یخچال۴۰۰ هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز ۵۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز ۱۲۰۰ تا ۲۴۵۰ هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز ۳۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز ۵۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
سرویس کامل یخچال۵۰۰ هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز ۴۸۰۰ تا ۶۸۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر یخچال ال جی را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر یخچال ال جی خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی یخچال ال جی ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات یخچال ال جی اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر یخچال ال جی ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر یخچال ال جی تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

یکی از مشهورترین برندهایی که همه ما در وسایل خانگی می‌شناسیم برند ال جی می‌باشد که حتماً شما هم از وسایل برقی آن استفاده کرده‌اید. یخچال‌های ال جی یکی از مشهورترین محصولات این برند هستند که امروزه در تمام شهرهای ایران امکان تهیه آنها به سادگی وجود دارد. در کنار این سهولت خرید شما می‌توانید از خدمات پس از فروش برند ال جی نیز استفاده داشته باشید. در بسیاری از شهرها از جمله یزد امکان دریافت خدمات تعمیرات از سوی افراد معتبر وجود دارد. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در یزد تماس داشته باشید.

تعمیر یخچال ال جی در یزد

بسیاری از افراد هستند که دوست دارند در درجه اول خودشان کار تعمیر وسایل برقی را انجام دهند و در مراحل بعد به سراغ متخصصین این کار بروند. به همین علت در این مقاله تلاش شده است تا برخی از متداول‌ترین ایرادها در یخچال ال جی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر نکات مطرح شده در این مقاله نتوانستند شما را با موفقیت به روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال برسانند جای نگرانی نیست. می‌توانید از کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در یزد کمک بخواهید.

تعمیر یخچال ال جی در یزد

بررسی مشکل سر و صدای یخچال ال جی

یکی از مشکلاتی که می‌توانید در زمان برخورد با آن با متخصصین تعمیر یخچال تماس داشته باشید مشکل صدای زیاد یخچال است. ممکن است صداهای همیشگی آن بسیار بلند شده یا اینکه متوجه صداهای جدیدی در زمان کار دستگاه شده باشید. یکی از دلایل صدای یخچال ال جی خراب شدن کمپرسور آن می‌باشد که شاید مجبور شوید این قطعه را تعویض نمایید. در چنین حالتی می‌توانید از متخصصین تعمیر یخچال ال جی در یزد کمک بخواهید.

از دیگر مشکلاتی که در یخچال‌های ال جی باعث تولید صدا می‌شود خرابی فن اواپراتور می‌باشد. در بسیاری از مواقع این فن قابل تعمیر است. در صورت سالم بودن فن اواپراتور باید به بررسی فن کندانسور بپردازید و از کثیف نبودن آن مطمئن شوید. در ادامه نیز نوبت به بررسی تایمر یخزدای یخچال می‌رسد که احتمال خرابی آن بسیار زیاد است. در ادامه مطمئن شوید ظرف تخلیه شل نشده باشد و اگر بازهم علت صدای یخچال را پیدا نکردید از کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در یزد راهنمایی بخواهید.

بررسی مشکل برفک زدن در یخچال ال جی

برفک زدن یخچال از جمله مشکلات آزاردهنده‌ای است که احتمال دارد در یخچال‌های ال جی با آن برخورد داشته باشید. اگر بنا به هر علتی تبادل هوا بین فضای داخلی یخچال با محیط بیرون وجود داشته باشد شاهد ایجاد برفک‌ها درون یخچال خواهیم بود. این مشکل می‌تواند به دنبال خراب شدن درزگیرهای لاستیکی یخچال اتفاق افتاده باشد که امکان پارگی و پوسیدگی آنها با گذشت زمان بسیار زیاد است.

پس از چک کردن تمامی لاستیک‌های دور درب و اطمینان از سالم بودن آنها نوبت به بررسی فن اواپراتور می‌رسد. امکان دارد به دنبال سوختن این قطعه مشکل برفک زدن در یخچال را تجربه می‌کنید که در چنین حالتی مجبور به تعویض آن خواهید بود. همچنین ایراد در تایمر یخ زدا می‌تواند این وضعیت را در یخچال شما به وجود آورده باشد. پس از اطمینان از سالم بودن تمام موارد گفته شده نوبت به چک کردن ترموستات یخچال می‌رسد. همچنین در ادامه می‌توانید برای بررسی هیتر و سایر قطعات از متخصصین تعمیر یخچال در یزد راهنمایی بخواهید.

خدمات تعمیر یخچال ال جی در یزد

بررسی عدم کارکرد اتومات توسط کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در یزد

از دیگر مشکلات مطرح در یخچال‌های ال جی که می‌تواند برای شما دردسرساز شود مشکل اتومات نکردن یخچال می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل برخورد با چنین مشکلی در یخچال‌های ال جی نو بودن یخچال شماست. پس اگر به تازگی یخچال را خریداری کرده‌اید زیاد نگران نباشید و چند روز فرصت دهید تا یخچال خودش مشکل کارکرد اتومات را برطرف سازد. اما اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت لازم است موارد دیگری را در نظر داشته باشید.

از دلایل اتومات نکردن یخچال می‌توان به دمای بالای محیطی اشاره داشت که در آن یخچال خود را استفاده نموده‌اید. به عنوان مثال هیچ‌وقت نباید یخچال را در زیر نور مستقیم خورشید یا در نقطه‌ای از خانه که درجه حرارت بالایی دارد قرار دهید. همچنین مطمئن شوید استفاده درستی از این دستگاه دارید و بیش‌ازحد درب آن را باز و بسته نمی‌کنید. اگر تمام موارد فوق را رعایت کرده‌اید و البته مطمئن هستید هیچ‌وقت مواد غذایی را به صورت داغ داخل یخچال قرار نمی‌دهید با مراکز تخصصی تعمیر یخچال ال جی در یزد تماس بگیرید.

مرکز تعمیر یخچال ال جی در یزد کجاست؟

بررسی علت خاموش شدن صفحه نمایشگر در یخچال ال جی

از دیگر مشکلاتی که در یخچال‌های ال جی با آن برخورد می‌کنید خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال می‌باشد. در بسیاری از موارد مشکل خاصی وجود ندارد و تنها قطع شدن جریان برق باعث عدم نمایش چیزی در صفحه نمایشگر شده است. پس قبل از اینکه بخواهید با متخصصین تعمیر یخچال ال جی در یزد تماس داشته باشید مطمئن شوید جریان برق ورودی به یخچال شما مشکلی ندارد. این ایراد می‌تواند از قطعی جریان برق تا خراب شدن سیم‌کشی‌های داخلی متغیر باشد.

اگر مشکلی در سیستم برقی نمایشگر مشاهده نکردید احتمال دارد سوختن صفحه نمایشگر عامل خاموش شدن آن است. در این شرایط شاید صفحه نمایشگر جدیدی را برای یخچال خود خریداری نمایید. از دیگر احتمالات فعال شدن عیب یاب اتوماتیک یخچال می‌باشد که می‌توانید برای تنظیم آن از دفترچه راهنما استفاده کنید. همچنین احتمال خرابی کلید درب نیز وجود دارد. در صورت ادامه یافتن مشکل برای چک کردن وضعیت کارکرد برد الکترونیکی از کارشناسان تغییر یخچال ال جی در یزد کمک بخواهید.

مرکز تعمیر یخچال ال جی در یزد

بررسی علت روشن نشدن یخچال توسط کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در یزد

یکی دیگر از مشکلات بزرگ در یخچال‌های ال جی روشن نشدن یخچال می‌باشد که اصلی‌ترین دلیل آن قطع شدن مدار برق یخچال است. قطعی مدار برق می‌تواند به دنبال خرابی پریز یا دو شاخه برق یخچال اتفاق افتاده باشد. همچنین گاهی اوقات ایراد در کابل برق مورد استفاده برای یخچال چنین وضعیتی را ایجاد می‌کند. احتمال خراب شدن سیم‌کشی‌های داخلی آن نیز وجود دارد که باید از یک برقکار ماهر برای بررسی آن کمک خواست.

اگر سیستم برق‌رسانی یخچال ال جی کاملاً سالم است احتمال دارد خرابی کمپرسور عامل روشن نشدن یخچال شما باشد. همچنین گاهی اوقات نوسان‌های شدید در ولتاژ چنین وضعیتی را ایجاد می‌کند که برای پیشگیری از آن استفاده از محافظ برق توصیه می‌شود. مشکلات دیگری مانند کثیف شدن زیاد سیم‌پیچ کندانسور یا خراب شدن خازن استارت برق یخچال را نیز باید در نظر داشته باشید. در نهایت برای اطمینان از کارکرد ترموستات و بررسی سایر قطعات مرتبط از متخصصین تعمیر یخچال ال جی در یزد کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال ال جی در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها