تعمیر تلویزیون در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرتلویزیون

  1.  نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  2.  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  3.  آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  4. نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  5.  روشن نشدن تلویزیون و یا صفحه نمایش
  6. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  7.  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  8. سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  9.  کار نکردن کنترل دستگاه
  10.  عدم کارکرد فن
نمایندگی تلویزیون در یزد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس تلویزیون ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی تعمیر تلویزیون در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

هزینه خدمات تعمیر تلویزیون

لیست قیمت تعمیرات تلویزیون

خدمات تعمیر تلویزیونقیمت خدمات (تومان)
تعمیر بک لایت۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰
تعمیر برد پاور۳۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۵۰,۰۰۰
تعمیر برد تیکان۳۷۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
تعمیر برد اینورتر۲۴۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر تلویزیون را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر تلویزیون خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی تلویزیون ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات تلویزیون اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر تلویزیون ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر تلویزیون تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

درباره ما

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در یزد با هدف ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه تعمیرات تلویزیون تشکیل شده است. با بیش از 10 سال تجربه در صنعت تعمیرات تلویزیون، به عنوان یک منبع معتبر در استان یزد شناخته شده.

برای درخواست تعمیر و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید:

تلفن:  03591011297

همه ما در خانه خود از تلویزیون استفاده می‌کنیم و این دستگاه یکی از سرگرمی‌های بزرگ برای ما است که نبود آن به شدت در خانه احساس می‌شود. شاید به همین دلیل است که با به وجود آمدن کوچک‌ترین ایراد در کارکرد این دستگاه به دنبال پیدا کردن سریع‌ترین راه‌حل برای آن می‌گردیم. افراد زیادی هستند که کار تعمیر این دستگاه برقی را انجام می‌دهند ولی باید بدانید همه آنها تبحر و مهارت کافی برای انجام این کار را ندارند. شما می‌توانید در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون خود با مراکز مجاز تعمیر تلویزیون در یزد تماس داشته باشید.

تعمیر تلویزیون در یزد

سیستم طراحی تلویزیون‌های هوشمند جدید بسیار پیچیده و تخصصی می‌باشد و از شما می‌خواهیم هرگز برای تعمیر قطعات داخلی این دستگاه خودتان اقدام نکنید. اگر با ایرادی در نحوه کار تلویزیون برخورد داشتید می‌توانید از نکات زیر برای ارزیابی‌های اولیه دستگاه استفاده نمایید. اما اگر با تغییر در تنظیمات یا چند کار ساده مشکل تلویزیون حل نشد برای بررسی قطعات داخلی آن حتماً از کارشناسان تعمیر تلویزیون در یزد کمک بخواهید.

تعمیرات تلویزیون در یزد

حل مشکل کمرنگ شدن تصاویر در تلویزیون

تصویر صفحه تلویزیون در حالت عادی رنگ‌ها را کاملاً واضح و با کیفیت خوبی نشان می‌دهد. اگر متوجه شده‌اید رنگ تصاویر در تلویزیون تغییر کرده و بی‌روح و کمرنگ شده است باید کمی تغییرات در تنظیمات آن اعمال کنید. در صورتی که از نحوه انجام این کار اطلاعی ندارید همان ابتدا با متخصصین تعمیر تلویزیون در یزد تماس بگیرید. در غیر این صورت باید وارد بخش تنظیمات Backlight یا Brightness در تلویزیون شده و مقدار آن را افزایش دهید.

اگر متوجه شدید با تغییر این مقدار تغییری در نوع نمایش رنگ تلویزیون ایجاد نمی‌شود بهتر است به بخش تنظیمات رنگ تصویر یا همان قسمت Color Temperature رفته و مقدار آن را به سمت رنگ‌های سردتر ببرید. همچنین می‌توانید در بخش Settings میزان رنگ تصویر را افزایش دهید. اگر همچنان مشکل نمایش تصویر در تلویزیون ادامه داشت بهتر از حالت نمایش تصویر را روی گزینه Vivid یا Dynamic ببرید. در صورت حل نشدن مشکل با تغییرات فوق از کارشناسان تعمیر تلویزیون در یزد راهنمایی بخواهید.

خدمات تعمیر تلویزیون در یزد

علت نمایش درهم رنگ‌ها در تلویزیون

در حالت عادی در صفحه نمایش تلویزیون رنگ‌ها کاملاً جدا هستند و به صورت تفکیک شده نشان داده می‌شوند. اما اگر مشکل قاطی شدن رنگ‌ها و نمایش درهم آنها را در تلویزیون تجربه می‌کنید باید چند مورد را دقیق بررسی نمایید. اولین بخشی که می‌تواند با به هم ریختگی رنگ‌ها و قاطی شدن آنها در تلویزیون شما تأثیر داشته باشد خرابی پنل تلویزیون می‌باشد که در چنین حالتی مجبور به تعویض پنل هستید.

اما اگر از سالم بودن پنل تلویزیون مطمئنید باید در نظر داشته باشید یکی از ایرادهای دیگر خرابی بک لایت تلویزیون می‌باشد. بررسی این بخش و تشخیص ایراد در آن کار ساده‌ای نیست و بهتر است همان ابتدا از کارشناسان تعمیر تلویزیون در یزد راهنمایی بخواهید. بهتر است در نظر داشته باشید در برخی موارد مشکلات دیگری مانند سوختن پیکسل‌های تلویزیون باعث نمایش رنگ‌ها به صورت در هم می‌شود.

بررسی مشکل نمایش تن رنگ توسط مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در یزد

از دیگر مشکلاتی که در نمایش تصویر در صفحه تلویزیون ممکن است با آن برخورد کنید اشتباه دیده شدن رنگ‌های تلویزیون می‌باشد. این یعنی تن رنگ‌ها در صفحه نمایش درست دیده نمی‌شوند و رنگ‌ها اشتباه به نظر می‌رسند. در چنین حالتی لازم است ابتدا وارد بخشی شوید که مربوط به تنظیمات سفیدی رنگ می‌باشد. این بخش با نام White Balance نیز شناخته می‌شود. در تنظیمات مربوطه لازم است گزینهColor Space را ریست کنید.

به احتمال زیاد پس از انجام تغییرات گفته شده در بالا مشکل شما برطرف شده است. اما هم اگر همچنان متوجه درست نبودن تن رنگ‌ها در صفحه نمایش شدید باید وارد تنظیمات Color Temperature شده و آن را به سمت رنگ‌های گرم‌تر ببرید. همچنین در ادامه می‌توانید حالت نمایش تصویر متفاوتی را انتخاب کرده و ببینید مشکل برطرف می‌شود یا نه. در صورت ادامه یافتن مشکل از کارشناسان تعمیر تلویزیون در یزد راهنمایی بخواهید.

مرکز تعمیر تلویزیون در یزد کجاست؟

بررسی مشکل نمایش نصفه تصویر در تلویزیون

یکی دیگر از مشکلاتی که امکان برخورد با آن در تلویزیون هوشمند وجود دارد و مسلماً بسیار شما را نگران خواهد ساخت نمایش نصف تصویر می‌باشد. در چنین حالتی بخشی از تصویر را ممکن است سیاه مشاهده کنید و یا اینکه در قسمتی خطوط افقی یا عمودی دیده شود. حتی امکان دارد در بخشی از صفحه نمایش تصویر قاطی و درهم ریخته نشان داده می‌شود. برای رفع این مشکل بهتر است از مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون در یزد راهنمایی بخواهید.

اغلب تست ساده‌ای برای بررسی عامل اصلی مشکل انجام می‌شود. فرد متخصص ضربه‌های آرامی را به اطراف پنل دستگاه وارد می‌سازد و اگر تغییری در نمایش تصویر مشاهده کرد متوجه می‌شود ایراد از سمت پنل تلویزیون است. در چنین حالتی او نسبت به تعویض پنل اقدام می‌نماید. اما اگر با وجود ضربات وارد شده به پنل همچنان تغییری در نمایش تصویر ایجاد نشد به احتمال زیاد ایراد مربوط به مدار برد اصلی تلویزیون می‌باشد. حالا نیاز به تعویض مدار برد اصلی وجود داشته و این کار باید حتماً توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون در یزد انجام شود.

مرکز تعمیر تلویزیون در یزد

بررسی علت نقاط سیاه رنگ توسط متخصصین تعمیر تلویزیون در یزد

نمایش نقاط سیاه رنگ روی صفحه نمایش تلویزیون مشکلی است که اغلب آن را با نام پیکسل سوختگی می‌شناسند. این وضعیت در بیشتر موارد زمانی مشاهده می‌شود که در تأمین برق پیکسل‌ها از سوی ترانزیستور مشکلی به وجود آمده باشد و در نتیجه آن پیکسل‌ها سیاه مانده و روشن نخواهند شد. دلایل متفاوتی هستند که منجر به روند پیکسل سوختگی در تلویزیون می‌شود که یکی از آنها خطاهای زمان مونتاژ تلویزیون در هنگام تولید می‌باشد.

البته موارد دیگری نیز مانند آسیب‌های فیزیکی که در زمان استفاده از دستگاه به آن وارد می‌شود می‌توانند منجر به پیکسل سوختگی شوند. بعلاوه احتمال دارد به جای پیکسل سوختگی با مشکل گیر کردن پیکسل‌ها مواجه شوید که در چنین شرایطی نقاط رنگی را در صفحه نمایش مشاهده می‌کنید. به هر حال باید بدانید بروز چنین مشکلاتی در تلویزیون قابل تعمیر نیست و شما مجبور به تعویض پنل تلویزیون خود هستید. برای این کار با متخصصین تعمیر تلویزیون در یزد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر تلویزیون در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
4.5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها