تعمیر لباسشویی در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرماشین لباسشویی

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. مشاهده پیغام خطا یا ارور دادن
  3. سر و صدای بیش از اندازه هنگام خشک کردن لباس ها
  4. تخلیه نشدن آب پس از اتمام مراحل شست و شو
  5. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  6. آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  7. باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  8. عدم ورود آب به لباسشویی
  9. قطع نشدن عملیات آبگیری
  10. برق داشتن بدنه درب ماشین لباسشویی
خدمات تعمیر لباسشویی در یزد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس لباسشویی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی تعمیر لباسشویی در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

هزینه خدمات تعمیر لباسشویی

لیست قیمت تعمیرات لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات
تعمیر برد الکترونیکیاز ۷۲۰ تا ۱۵۸۰ هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز ۵۵۰ تا ۶۶۰ هزار تومان
تعویض کمک هااز ۵۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز ۲۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
تعویض سه نظاماز ۸۵۰ تا ۱۲۸۰ هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ۸۰۰ هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز ۵۵۰ تا ۹۵۰ هزار تومان
تعویض شیشه درباز ۱۲۵۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی۳۰۰ هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی۳۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر لباسشویی را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر ماشین لباسشویی خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی لباسشویی ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات لباسشویی اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر لباسشویی ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر لباسشویی تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

درباره ما

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در یزد با هدف ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی تشکیل شده است. با بیش از 10 سال تجربه در صنعت تعمیرات لباسشویی، به عنوان یک منبع معتبر در استان یزد شناخته شده.

برای درخواست تعمیر و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید:

تلفن:  03591011297

همه ما در خانه‌های خود از ماشین‌های لباسشویی استفاده می‌کنیم و شاید بتوان گفت این دستگاه یکی از پرکاربردترین وسایل برقی است که در خانه داریم. خراب شدن ماشین لباسشویی دردسرهای بسیاری را برای شما به دنبال دارد و متأسفانه این اتفاق در برندهای مختلف بسیار دیده می‌شود. شما می‌توانید برای حل مشکلات این دستگاه با مراکز تعمیر لباسشویی در یزد تماس داشته و از کارشناسان حاضر در این مرکز کمک بخواهید.

تعمیر لباسشویی در یزد

ماشین لباسشویی در شستشوی هرچه ساده‌تر لباس‌ها به شما کمک می‌کند و نبود آن شدیداً در خانه احساس می‌شود. خرابی‌های این دستگاه ممکن است بسیار ساده باشند و با کار راحتی مانند تعویض لاستیک‌های دور درب مشکل شما برطرف شود. ما در این مقاله یک راهنمایی کلی برای متداول‌ترین ایرادهای مطرح در لباسشویی‌ها آورده‌ایم. اگر احساس می‌کنید استفاده از این نکات در حل مشکل به شما کمک زیادی نمی‌کند و تخصص کافی برای تعمیر این دستگاه ندارید هرچه سریع‌تر با متخصصین تعمیر لباسشویی در یزد تماس داشته باشید.

تعمیر لباسشویی در یزد تکنیک

عیب‌یابی مشکل تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی

یکی از مشکلاتی که پس از اتمام کار ماشین لباسشویی با آن برخورد می‌کنید تمیز نشدن لباس‌هایی است که داخل دستگاه ریخته بودید. از دلایلی که می‌تواند در بروز این مشکل تأثیرگذار باشد بی‌کیفیت بودن ماده شوینده‌ای است که در ماشین لباسشویی خود استفاده کرده‌اید. ماده شوینده را با برند بهتری جایگزین نموده و همچنین از کافی بودن مقدار آن مطمئن شوید. اگر با وجود تعویض پودر همچنان مشکل ادامه دارد می‌توانید از کارشناسان تعمیر لباسشویی در یزد راهنمایی بخواهید.

احتمال دارد اختلال در روند آبگیری عامل تمیز نشدن لباس‌های شما درون دیگ لباسشویی باشد. به منظور حل این مشکل لازم است کلیه شلنگ‌های ورودی مورد بررسی قرار گرفته و همچنین از نسوختن شیر برقی دستگاه مطمئن شوید. با ادامه یافتن مشکل قطعاتی که در روند تخلیه آب دخالت دارند را نیز بررسی کنید. در مرحله آخر می‌توانید برای چک کردن برد الکترونیکی با متخصصین تعمیر لباسشویی در یزد تماس داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی در یزد

بررسی مشکل آبگیری ماشین لباسشویی

اختلال در روند آبگیری باعث می‌شود همان ابتدای کار با پیغام خطایی در صفحه نمایش ماشین لباسشویی خود مواجه گردید و دستگاه متوقف شود. در بسیاری از موارد این اختلال به دنبال مشکل ساده‌ای مانند گیر کردن یک شی خارجی در مسیر شلنگ‌های ورودی آب اتفاق می‌افتد. اگر ایرادی در نحوه نصب یا ساختار ظاهری شلنگ‌های ورودی مشاهده نمودید برای تعویض آنها با کارشناسان تعمیر لباسشویی در یزد تماس بگیرید.

در صورت سالم بودن شلنگ‌های آبگیری و باز بودن شیر ورودی آب نوبت به بررسی شیر برقی ماشین لباسشویی می‌رسد. این قطعه را به کمک یک اهم متر مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز به تعویض آن برای این کار اقدام نمایید. در ادامه سنسور تشخیص سطح آب را بررسی کرده و در صورت ادامه داشتن مشکل خرابی‌های برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید. می‌توانید از متخصصین تعمیر لباسشویی راهنمایی بخواهید.

بررسی مشکل تخلیه آب توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی در یزد

تخلیه نشدن کامل آب‌های آلوده از ماشین لباسشویی از دیگر مشکلات مطرح در این دستگاه می‌باشد. باقی ماندن این آب‌ها علاوه بر اینکه به دیگ لباسشویی شما آسیب می‌رساند و طول عمر دستگاه را کم می‌کند، می‌تواند روی کیفیت شستشوی لباس‌ها نیز تأثیر بگذارد. برای شروع روند عیب‌یابی ابتدا به سراغ شلنگ‌های تخلیه رفته و مطمئن شوید مسیر عبور آب در آنها مانعی ندارد. گاهی یک جسم کوچک مانند یک دکمه مانعی را در مسیر شلنگ ایجاد می‌کند. پس از این کار فیلتر تخلیه را نگاهی بیندازید.

دقت داشته باشید در اغلب مدل‌های ماشین لباسشویی این فیلتر در کف دستگاه شما قرار دارد و می‌توانید آن را با چرخاندن در جهت عکس عقربه‌های ساعت باز کرده و خوب بشویید. درصورتی‌که پس از انجام کارهای گفته شده همچنان مشکل تخلیه آب لباسشویی شما ادامه داشت باید پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار دهید. امکان سوختن این قطعه یا گیر کردن پروانه‌های آن وجود دارد. اگر برای تعویض پمپ یا بررسی قطعات دیگر در لباسشویی نیاز به کمک دارید با مراکز مجاز تعمیر لباسشویی در یزد تماس داشته باشید.

مرکز تعمیر لباسشویی در یزد

بررسی مشکل صدا و لرزش در ماشین لباسشویی

یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای که در ماشین‌های لباسشویی با آن برخورد می‌کنید صدا و لرزش زیاد دستگاه در زمان کار می‌باشد. قبل از اینکه بخواهید برای حل این مشکل از کارشناسان تعمیر لباسشویی در یزد راهنمایی بخواهید دستان خود را به صورت ضربدری در دو سمت لباسشویی قرار دهید. اگر با کمی فشار متوجه لق زدن پایه‌های دستگاه شدید باید متوجه شوید تراز پایه‌های آن ایراد دارد و این مشکل عامل صدا و لرزش دستگاه شما می‌باشد. در چنین حالتی با تراز کردن پایه‌ها مشکل برطرف می‌گردد.

اما اگر هیچگونه ایرادی در وضعیت تراز پایه‌ها مشاهده نکردید لازم است به سراغ عیب‌یابی بخش‌های دیگر دستگاه بروید. یکی از مهم‌ترین قطعاتی که ایراد در آن می‌تواند لرزش‌های شدیدی را به دنبال داشته باشد کمک فنرها هستند. همچنین در نظر داشته باشید ایراد در بلبرینگ‌ها می‌تواند این وضعیت را در ماشین لباسشویی شما ایجاد کند. پس از چک کردن موارد گفته شده و در صورت ادامه یافتن مشکل برای اطمینان از مونتاژ صحیح دیگ لباسشویی با کارشناسان تعمیر لباسشویی در یزد تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات لباسشویی در یزد

بررسی برق داشتن بدنه توسط مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در یزد

از دیگر مشکلات مطرح در وسایل برقی خانگی و از جمله در ماشین‌های لباسشویی برق داشتن بدنه دستگاه می‌باشد. در چنین حالتی به محض تماس با بدنه دستگاه دچار برق‌گرفتگی می‌شوید که گاهی می‌تواند شدید بوده و خطرناک باشد. از شما می‌خواهیم بدون اینکه از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید دستگاه را از برق جدا کرده و با متخصصین این کار تماس بگیرید.

هرگونه اتصالی در سیم‌کشی‌های داخلی ماشین لباسشویی می‌تواند باعث انتقال برق به بدنه دستگاه شود. لازم است با استفاده از نقشه سیم‌کشی تمام اتصالات داخلی مورد بررسی قرار گیرند و اگر ایرادی بود توسط یک فرد ماهر تعمیر گردد. همچنین احتمال سوختن موتور و اتصال بدنه این قطعه را نیز باید در نظر داشته باشید. در نهایت نشتی برق در قطعات داخلی را بررسی نموده و اگر نیاز بود با کارشناسان تعمیر لباسشویی در یزد تماس بگیرید. دقت داشته باشید اگر برق داشتن بدنه با نشتی آب همراه شده است هرگز خودتان برای تعمیر ماشین لباسشویی اقدام نکنید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر لباسشویی در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
3 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها