تعمیر کولر گازی در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرکولر گازی

  1.  نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  2.  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  3.  آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  4. نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  5.  روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  6. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  7.  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  8. سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  9.  کار نکردن کنترل دستگاه
  10.  عدم کارکرد فن
نمایندگی کولر گازی در یزد

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس کولر گازی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی تعمیر کولر گازی در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

هزینه خدمات تعمیر کولر گازی

لیست قیمت تعمیرات کولرگازی

نوع خدمات تعمیرات کولر گازیهزینه خدمات تعمیر
انجام سرویس سالیانه کولرگازی۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
باز و بست دستگاه۳۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعمیرات برد الکترونیکی۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تعویض موتور فن کندانسوراز یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان
تعویض موتور فن یونیت داخلیاز یک میلیون و صد تا یک میلیون چهارصد هزار تومان
تعویض شیربرقی اسپلیتاز یک میلیون تا یک میلیون و سیصد هزار تومان
تعویض خازن راه انداز۵۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تعویض کمپرسوراز دو میلیون و دویست تا چهار میلیون تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسیطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر کولر گازی را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر کولر گازی خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی کولر گازی ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات کولر گازی اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر کولر گازی ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر کولر گازی تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

درباره ما

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی در یزد با هدف ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه تعمیرات کولر گازی تشکیل شده است. با بیش از 10 سال تجربه در صنعت تعمیرات کولر گازی، به عنوان یک منبع معتبر در استان یزد شناخته شده.

برای درخواست تعمیر و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید:

تلفن:  03591011297

کولرهای گازی یکی از جدیدترین وسایل برقی هستند که این روزها در اغلب خانه‌ها و مراکز اداری دیده می‌شوند. شما هم حتماً متوجه شده‌اید که تقریباً این دستگاه جایگزین کولرهای آبی قدیمی شده است و در بیشتر ساختمان‌های نوساز از کولرهای گازی استفاده می‌شود. خصوصاً در مناطقی که هوا شرجی‌تر است استفاده از کولرهای گازی محبوبیت بیشتری دارد. اهمیت سرویس‌های دوره‌ای در این دستگاه برای کارکرد صحیح آن بسیار زیاد است و می‌توانید برای این کار با مراکز تعمیر کولر گازی در یزد تماس داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی در یزد

تعمیر کولر گازی در یزد

بسیاری از مشکلات مطرح در کولرهای گازی در نتیجه عدم مراقبت صحیح از این دستگاه و بی‌توجهی به سرویس‌های دوره‌ای آن اتفاق می‌افتد. به علاوه مانند هر وسیله برقی دیگری امکان خرابی قطعات و ایراد در کارکرد آنها وجود دارد. شما می‌توانید از نکاتی که در ادامه این مطلب گردآوری شده است برای عیب‌یابی و تعمیر دستگاه خود استفاده نمایید و یا در صورت نیاز با مراکز تخصصی تعمیر کولر گازی در یزد تماس داشته باشید.

بررسی مشکل خنک نشدن فضا در کولر گازی

از جمله مشکلاتی که در کولرهای گازی احتمال برخورد با آن وجود دارد خنک نشدن کافی فضای مورد استفاده می‌باشد. اگر به تازگی کولر خود را خریداری کرده‌اید قبل از تماس با مراکز تعمیر کولر گازی در یزد از مناسب بودن ظرفیت دستگاه انتخابی خود مطمئن شوید. هر کولر گازی بر اساس توان خود برای متراژ خاصی جواب‌دهی دارد و باید به این موضوع توجه داشته باشید. امکان کثیف شدن فیلتر اواپراتور را نیز باید در نظر داشت.

از دیگر مشکلات مطرح در کولرهای گازی که باعث خنک نبودن باد آن می‌شود معیوب بودن خازن دستگاه است. همچنین احتمال دارد به دنبال گرفتگی کویل‌های کندانسور چنین وضعیتی را تجربه می‌کنید. پس از چک کردن موارد گفته شده و اگر مدت زمان طولانی از آخرین سرویس کولر شما گذشته است احتمال نشتی یا کمبود گاز در دستگاه را باید در نظر داشته باشید. در نهایت می‌توانید از کارشناسان تعمیر کولر گازی در یزد راهنمایی بخواهید.

خدمات تعمیر کولر گازی در یزد

بررسی مشکل نشتی آب در کولر گازی

هر دستگاهی که با کمک جریان آب کار می‌کند احتمال بروز نشتی آب در آن وجود دارد و این مشکل یکی از ایرادهای شایع در کولرهای گازی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می‌تواند اثرات منفی بسیاری را در کارکرد کولر گازی برجا بگذارد کمبود گاز این دستگاه می‌باشد. احتمال دارد نشتی آب در کولر گازی نیز به دنبال کم شدن سطح گاز آن اتفاق افتاده باشد که در چنین حالتی باید برای سرویس مجدد کولر و شارژ گاز آن با کارشناسان تماس بگیرید.

اما اگر از مناسب بودن سطح گاز در کولر خود مطمئن هستید باید در نظر داشته باشید احتمال دارد نشتی آب در نتیجه برفک زدن اواپراتور اتفاق می‌افتد. این بخش از دستگاه را مورد بررسی قرار داده و اگر ایرادی در آن مشاهده نکردید به سراغ شلنگ دریم بروید. در برخی مواقع بر اثر سوراخ بودن این شلنگ یا گرفتگی در مسیر آن نشتی آب را مشاهده می‌کنیم. اگر برای حل این مشکل نیاز به کمک داشتید با کارشناسان تعمیر کولر گازی در یزد در تماس باشید.

بررسی صدای کولر توسط متخصصین تعمیر کولر گازی در یزد

اغلب مدل‌های جدید از کولرهای گازی در زمان کار صدای زیادی ندارند و هرگونه صدای غیر عادی در این دستگاه می‌تواند آسایش شما را مختل ساخته و نشانه‌ای از بروز مشکل در دستگاه باشد. اولین موردی که می‌تواند منجر به صدا دادن کولر گازی شود کثیف شدن اواپراتور و فیلترها می‌باشد. همچنین مانند بسیاری از مشکلات دیگر احتمال دارد به دنبال نشتی گاز یا کم شدن سطح آن صدا دادن کولر را تجربه می‌کنید.

پس از بررسی موارد گفته شده و با ادامه داشتن صدای کولر لازم است تمام قطعات داخلی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و از نصب صحیح آنها و سفت بودن در جای خود مطمئن شوید. همچنین احتمال کار نکردن فن کولر را در نظر داشته و پروانه فن و بلوور فن را مورد بررسی قرار دهید. در نهایت به بررسی بلبرینگ پرداخته و اگر بازهم مشکل ادامه داشت از متخصصین تعمیر کولر گازی در یزد کمک بخواهید.

مرکز تعمیر کولر گازی در یزد کجاست؟

دلیل آمپر کشیدن کمپرسور در کولر گازی

آمپر کشیدن کمپرسور از دیگر مشکلات مطرح و قابل توجهی است که در کولرهای گازی با آن مواجه می‌شویم. کمبود سطح گاز دستگاه در این مسئله نیز می‌تواند دخالت داشته باشد. قبل از هر کار از مناسب بودن سطح گاز مطمئن شده و اگر نیاز بود برای شارژ مجدد آن با متخصصین تعمیر کولر گازی در یزد تماس داشته باشید. اما اگر به تازگی دستگاه را شارژ کرده‌اید آمپر کشیدن کمپرسور می‌تواند به خاطر خراب بودن سیم‌پیچ آن اتفاق بیفتد.

از دیگر احتمالات خراب شدن خازن کولر گازی می‌باشد که باید به بررسی آن بپردازید. همچنین احتمال دارد به دنبال کثیف شدن زیاد کندانسور چنین وضعیتی را در کولر خود تجربه می‌کنید. از دیگر بخش‌هایی که در کارکرد صحیح کولر گازی تأثیر می‌گذارد شیر برقی می‌باشد که خرابی آن یکی از عوامل آمپر کشیدن کمپرسور است. درصورتی‌که پس از چک کردن تمام موارد گفته شده بازهم نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با مراکز تخصصی تعمیر کولر گازی در یزد تماس بگیرید.

بررسی روشن نشدن کولر توسط کارشناسان تعمیر کولر گازی در یزد

یکی دیگر از مشکلاتی که در وسیله‌های برقی ممکن است با آن برخورد داشته باشیم روشن نشدن دستگاه می‌باشد که در بسیاری از موارد این اتفاق به دنبال قطعی جریان برق و بی‌توجهی شما به این موضوع است. پس قبل از هر کار از وصل بودن برق ساختمان و متصل بودن دو شاخه دستگاه اطمینان پیدا کنید. همچنین می‌توانید برای اطمینان قطعات برقی مرتبط مانند پریز یا دو شاخه برق را مورد بررسی قرار دهید.

مرکز تعمیر کولر گازی در یزد

البته همیشه جریان برق مقصر روشن نشدن کولر شما نیست و خرابی‌های دیگری مانند ایراد در تنظیم دمای ترموستات نیز می‌تواند مانع از روشن شدن دستگاه شما شود. همچنین احتمال دارد به دنبال خرابی رله اورلود چنین وضعیتی را در کولر خود تجربه می‌کنید. از سالم بودن سیم‌پیچ کمپرسور مطمئن شده و در ادامه وضعیت شیر برقی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. احتمال معیوب بودن فن نیز وجود دارد که می‌توانید بررسی آن را به متخصصین تعمیر کولر گازی در یزد بسپارید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر کولر گازی در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها