تعمیر یخچال دوو در یزد

مراحل ثبت درخواست در سمنان سرویس

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با سمنان سرویس

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با سمنان سرویس تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات یخچال دوو

  1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی
  2. داغ شدن بیش از حد موتور یخچال دوو
  3. مشکل بسته نشدن درب یخچال دوو
  4. نشت آب از دیگر مشکلات یخچال دوو
  5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج یخچال دوو
  6. یخ زدن لوله های کندانسور یخچال دوو
  7. تولید برفک در یخچال دوو های بدون برفک
  8. عدم تولید هوای خنک در محفظه
  9. صدای غیر طبیعی از یخچال دوو
  10. مصرف زیاد برق در یخچال دوو
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در یزد

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال دوو ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی یخچال دوو در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در سمنان سرویس

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات  اصل برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

لیست قیمت تعمیرات یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات
تعویض فیلتر درایراز ۸۸۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
نصب دوباره یخچال۴۰۰ هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز ۵۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز ۱۲۰۰ تا ۲۴۵۰ هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز ۳۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز ۵۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
سرویس کامل یخچال۵۰۰ هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز ۴۸۰۰ تا ۶۸۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر یخچال دوو را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر یخچال دوو خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی یخچال دوو ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات یخچال دوو اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر یخچال دوو ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر یخچال دوو تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

انتخاب برند دوو برای لوازم خانگی شما را از بسیاری از جهات راحت می‌سازد. یکی از مزیت‌های خرید یخچال از این برند کیفیت بالایی است که در ساخت تمام محصولات برند دوو مشاهده می‌کنیم. از دیگر مزایای آن می‌توان به ارائه خدمات پس از فروش و حضور متخصصین ماهر برای تعمیر یخچال‌های دوو اشاره داشت. با وجود طراحی خوب و ساخت قطعات باکیفیت در یخچال‌های این برند بازهم ممکن است نیاز به خدمات پس از فروش برای شما پیش بیاید. در چنین شرایطی مراکز معتبری مانند مرکز تخصصی تعمیر یخچال دوو در یزد به شما پیشنهاد می‌شود.

تعمیر یخچال دوو در یزد

ایرادهایی که احتمال برخورد با آن در یخچال‌ها وجود دارد بسیار گسترده هستند و به همین دلیل تشخیص صحیح عامل هر مشکل نیازمند تخصص بالایی است. اگر فکر می‌کنید به تنهایی از پس تعمیر این دستگاه برمی‌آیید می‌توانید از نکاتی که در ادامه این مطلب برای عیب‌یابی و تعمیر یخچال‌های دوو آورده شده است کمک بگیرید. اما اگر احساس کردید نیاز به کمک‌های تخصصی‌تری دارید تنها کافی است با کارشناسان تعمیر یخچال دوو در یزد تماس داشته باشید.

تعمیر یخچال دوو در یزد

بررسی علت روشن نشدن لامپ درون یخچال دوو

شاید متوجه شده باشید پس از باز کردن درب یخچال لامپ درون دستگاه شما روشن نمی‌شود. در صورت مواجه شدن با این مشکل بررسی کنید سرمای محیط داخل مناسب است یا نه. اگر متوجه شدید سرما مناسب است ولی اشکال در روشنایی لامپ وجود دارد قبل از هر اینکه بخواهید با متخصصین تعمیر یخچال دوو در یزد تماس بگیرید لامپ مورد استفاده در یخچال را تعویض نمایید. در بسیاری از موارد مشکل خاصی وجود نداشته و تنها سوختن خود لامپ مانع از روشن شدن آن می‌شود.

اما در برخی موارد پس از تعویض لامپ بازهم با مشکل روشنایی داخل یخچال مواجه هستید. یعنی لامپ شما مشکلی نداشته و ایراد در قسمت‌های دیگر می‌باشد. حالا لازم است از اتصال مناسب میان کنتاکت‌های متصل کننده سرپیچ به لامپ مطمئن شوید. از دیگر احتمالات خراب شدن شستی معکوس لامپ می‌باشد که باید آن را در نظر داشته باشید. پس از بررسی موارد فوق اگر مشکل شما ادامه داشت احتمال دارد سیم‌کشی روشنایی مشکل داشته باشد که باید بررسی آن را به کارشناسان تعمیر یخچال در یزد بسپارید.

خدمات تعمیر یخچال دوو در یزد

بررسی علت عدم کارکرد اتومات در یخچال فریزر دوو

زمانی که یخچال فریزر دوو به صورت اتومات کار نمی‌کند و به اصطلاح یکسره شده است لزوم به بررسی موارد متعددی وجود دارد. یکی از اولین مواردی که باید در نظر داشته باشید لوله بلو می‌باشد که احتمال خارج شدن آن از جای خود وجود دارد. پس از چک کردن این بخش نوبت به بررسی ترموستات می‌رسد. گاهی ترموستات در تنظیمات خود دچار مشکل شده و گاهی اوقات نیز خود آن آسیب دبده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

از دیگر دلایل اتومات کار نکردن یخچال دوو این است که سیستم دیفراست به صورت دائم در مدار قرار می‌گیرد که باید دلایل مرتبط با آن بررسی شود. همچنین احتمال خراب شدن لاستیک‌های دور درب یخچال نیز وجود دارد. در برخی موارد کم شدن شارژ گاز یخچال عامل یکسره شدن آن است که برای شارژ مجدد آن باید از مراکز تخصصی تعمیر یخچال دوو در یزد کمک بخواهید. همچنین لازم است مطمئن شوید فن یخچال سالم است و برفک زیادی در اواپراتور وجود ندارد.

بررسی دلایل صدای غیرعادی توسط متخصصین تعمیر یخچال دوو در یزد

برای عیب‌یابی مشکل صداهای غیرعادی در یخچال دوو که قبلاً با آن برخورد نداشته‌اید می‌توانید از افراد متخصص کمک بخواهید. گاهی اوقات عامل صدای یخچال شما فن آن می‌باشد که بنا به دلیلی خراب شده و حرکت مناسبی ندارد. در برخی موارد نیز خود فن سالم بوده و به دنبال مشکلی مانند وجود یک شی خارجی ریز اختلال در حرکت پروانه‌های آن به وجود آمده است. اگر فن یخچال قابل تعویض نبود تنها کافی است آن را با یک فن جدید جایگزین نمایید.

سالم بودن فن یعنی مشکل صدای یخچال شما به بخش دیگری از این دستگاه مرتبط است. در اینجا می‌توانید به سراغ لرزه‌گیرهای کمپرسور بروید و مطمئن شوید در حالت اصلی خود قرار داشته و از جای خود خارج نشده‌اند. از دیگر احتمالات به مشکل شاتون زدن موتور می‌توان اشاره داشت که نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد. همچنین از سفت بودن اتصالات موتور به شاسی اطمینان پیدا کنید. پس از چک کردن موارد فوق و اطمینان از تراز دستگاه با کارشناسان تعمیر یخچال دوو در یزد تماس بگیرید.

مرکز تعمیر یخچال دوو در یزد کجاست؟

بررسی مشکل برفک زدن در یخچال دوو

برفک‌ها از جمله مشکلات آزاردهنده‌ای هستند که در یخچال‌های مدل جدید نباید با آن مواجه شوید. پیدایش هرگونه برفک درون یخچال شما نشان‌دهنده ایرادی در این دستگاه می‌باشد که نیازمند بررسی است. اگر از یخچال‌های تک نوفراست استفاده می‌کنید احتمال دارد به دنبال وجود گرفتگی در قسمت فاضلاب برفک‌ها به وجود بیایند. همچنین ممکن است به دنبال ایرادی در کارکرد ترموستات یا سنسور با چنین مشکلی در یخچالش خود مواجه شده باشید که می‌توانید تعویض آن را به کارشناسان تعمیر یخچال دوو در یزد بسپارید.

همچنین در نظر داشته باشید خراب شدن لاستیک‌های دور درب و ایجاد پوسیدگی در آنها می‌تواند عامل پیدایش برفک‌ها در یخچال شما باشد. در مرحله بعد نوبت به بررسی فن یخچال می‌رسد. اگر مدل یخچال فریزر شما از مدل‌های نفراست است نیاز به بررسی سنسور دیفراست نیز وجود دارد. درصورتی‌که با بررسی موارد گفته شده مشکل شما برطرف نشد برای چک کردن برد الکترونیکی با کارشناسان تعمیر یخچال دوو در یزد تماس بگیرید.

مرکز تعمیر یخچال دوو در یزد

بررسی دلیل داغ شدن موتور توسط متخصصین تعمیر یخچال دوو در یزد

افزایش دما در بدنه موتور یخچال کاملاً عادی است اما نه به حدی که با برخورد آن به پوست دست دچار سوختگی شوید. افزایش زیاد دما در بدنه موتور یخچال شما از مشکلات جدی است که باید هرچه سریع‌تر به فکر پیدا کردن عامل آن باشید. اولین بخشی که باید به بررسی آن بپردازید رله اورلود موتور می‌باشد که احتمال دارد با تعویض این قطعه یا تعمیر آن مشکل شما برطرف شود.

پس از اطمینان از سالم بودن رله اورلود لازم است مطمئن شوید مدار کیپ نکرده باشد. در مرحله بعد به سراغ کمپرسور رفته و از سالم بودن این قطعه و نسوختن آن اطمینان پیدا می‌کنیم. مدل یخچال خود را بررسی کرده و ببینید اگر در کنار کمپرسور از فن استفاده شده است از سالم بودن این فن و کارکرد مناسب آن نیز اطمینان یابید. پس از بررسی موارد گفته شده اگر همچنان دمای موتور یخچال بالاتر از ۸۰ درجه بود با کارشناسان تعمیر یخچال دوو در یزد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال دوو در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
3.7 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود تبریزی
محمود تبریزی
2 سال قبل

سلام خسته نباشین، علت نشتی آب از یخچال چیه؟ حتی من چک کردم که آبی توی خود یخچال نریخته باشه ولی هنوزم نشتی آب داره