مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بوش در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوش در یزد تکنیک | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر بوش (BOSCH) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر بوش (BOSCH) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر بوش در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر بوش در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بوش در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بوش در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر بوش در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر بوش یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی بوش در یزد

تعمیر مایکروفر بوش در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

مایکروفر بوش

کمتر کسی است که نام برند بوش را نشنیده باشد. بوش یکی از مشهورترین برندهایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد و کیفیت قطعات مایکروفر آن نیز بسیار بالاست. اگر شما هم بوش را برای مایکروفرتان انتخاب کرده‌اید تقریباً مطمئن هستید که تا مدت زمان زیادی می‌توانید بدون دردسر از دستگاه خود استفاده کنید. اما در تمام وسایل برقی باید انتظار خرابی قطعات داخلی را در هر لحظه داشته باشید. ساکنین یزد می‌توانند در چنین مواردی با کارشناسان تعمیر مایکروفر بوش در یزد تماس گرفته و درخواست کمک داشته باشند.
ایرادهای مایکروفرها شبیه به یکدیگر است و شما با شناخت عوامل مؤثر بر هر مشکل می‌توانید به راحتی دستگاه خود را تعمیر کنید. البته برای این کار باید تا حدودی با کارهای فنی آشنایی داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است خرابی های بیشتری را ایجاد کنید. در صورت بروز ایراد در مایکروفر بوش از مطالبی که در ادامه گفته شده است کمک بگیرید. اگر نتوانستید خودتان وضعیت پیش‌آمده را برطرف نمایید با متخصصین تعمیر مایکروفر بوش در یزد در تماس باشید.

بررسی علت نچرخیدن سینی توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر بوش در یزد :

    اگر در چرخش سینی داخل مایکروفر مشکلی ایجاد شود حرارت به صورت یکنواخت به تمام ظرف نرسیده و ممکن است بخشی از غذای شما سوخته و بخش دیگری خام بماند. به همین علت رفع مشکل چرخش سینی در اولین فرصت ضروری بوده و می‌توانید آن را به کارشناسان تعمیر مایکروفر بوش در یزد بسپارید. البته احتمال دارد عدم چرخش سینی به خاطر کثیفی زیاد داخل مایکروفر باشد.ابتدا سطح داخلی دستگاه را با یک اسکاچ نرم و مایع صابون به خوبی تمیز کنید. مطمئن شوید ذرات چربی مانع از حرکت سینی درون دستگاه شما نمی‌شوند. در ادامه نیاز به بررسی قطعات داخلی دستگاه وجود دارد. ممکن است گذاشتن ظروف سنگین روی سینی مایکروفر باعث شکستن موتور گردان آن شده باشد. در چنین حالتی باید موتور گردان را عوض کنید. می‌توان برای انجام این کار از متخصصین ما در تعمیر مایکروفر بوش در یزد کمک بخواهید.

1 2
2 1

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر بوش :

روشن نشدن مایکروفر به احتمال زیاد مربوط به سیستم برقی دستگاه شما خواهد بود. می‌توانید از یک پریز دیگر استفاده کرده و مایکروفر را امتحان کنید. همچنین اگر از محافظ برق استفاده می‌کنید یک بار محافظ را جدا کرده و بدون آن دستگاه را روشن کنید. اگر باز هم مشکل ادامه داشت احتمال خراب شدن کابل برق یا دوشاخه مایکروفر شما وجود دارد. همچنین بهتر است برای بررسی سیم‌کشی‌های داخلی از متخصصین تعمیر مایکروفر بوش در یزد کمک بخواهید.
در صورتی که از سالم بودن سیستم برقی مایکروفر مطمئن شدید بد نیست نگاهی به درب دستگاه بیاندازید. مطمئن شوید که چیزی مانع از بسته شدن در نمی‌شود. قفل درب و میکروسوئیچ آن را بررسی نموده و هر کدام که خراب بودند را تعمیر نمایید. تا زمانی که درب دستگاه کامل بسته نشود مایکروفر شما شروع به کار نخواهد کرد. در نهایت اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با متخصصین تعمیر مایکروفر بوش در یزد تماس بگیرید.

بررسی جرقه زدن مایکروفر توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر بوش در یزد و نمایندگی بوش در یزد

>جرقه زدن مایکروفر با وجودی که اتفاق ترسناکی به نظر می‌رسد اما گاهی علت ساده و پیش‌پا‌افتاده‌ای دارد. بنابراین به جای اینکه بخواهید همان اول ترسیده و و برای تعمیر مایکروفر بوش در یزد کمک بخواهید چند مورد را بررسی کنید. مطمئن شوید ظرفی که برای گرم کردن غذا استفاده می‌کنید فلزی نبوده و حتی تزیین‌های کوچک فلزی در آن دیده نمی‌شود.
گاهی بر اثر برخورد ظروف با دیواره داخلی مایکروفر رنگ آن خراشیده می‌شود. از بین رفتن رنگ دیواره مایکروفر باعث جرقه زدن دستگاه در حین کار می‌گردد. اگر هیچ‌کدام از این موارد در مایکروفر شما وجود نداشت نیاز به بررسی قطعات داخلی دیگر خواهد بود که بهتر است انجام آن را به کارشناسان تعمیر مایکروفر بوش در یزد ارجاع دهید.

3
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها