تعمیر لباسشویی بوش در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات لباسشویی بوش

  1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی
  2. داغ شدن بیش از حد موتور لباسشویی بوش
  3. مشکل بسته نشدن درب لباسشویی بوش
  4. نشت آب از دیگر مشکلات لباسشویی بوش
  5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج لباسشویی بوش
  6. یخ زدن لوله های کندانسور لباسشویی بوش
  7. تولید برفک در لباسشویی بوش های بدون برفک
  8. عدم تولید هوای خنک در محفظه
  9. صدای غیر طبیعی از لباسشویی بوش
  10. مصرف زیاد برق در لباسشویی بوش
نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در یزد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس لباسشویی بوش ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات لباسشویی در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی لباسشویی بوش در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات  اصل برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

لیست قیمت تعمیرات لباسشویی

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات
تعمیر برد الکترونیکیاز ۷۲۰ تا ۱۵۸۰ هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز ۵۵۰ تا ۶۶۰ هزار تومان
تعویض کمک هااز ۵۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز ۲۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
تعویض سه نظاماز ۸۵۰ تا ۱۲۸۰ هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ۸۰۰ هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز ۵۵۰ تا ۹۵۰ هزار تومان
تعویض شیشه درباز ۱۲۵۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی۳۰۰ هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی۳۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر لباسشویی بوش را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر لباسشویی بوش خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی لباسشویی بوش ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات لباسشویی بوش اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر لباسشویی بوش ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر لباسشویی بوش تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

لوازم خانگی بوش ساخت کشور آلمان می‌باشند و سال‌هاست که با توجه به کیفیت بالای خود با استقبال خوبی در سراسر جهان مواجه شدند. لوازم خانگی برند بوش را می‌توانید در ایران با اطمینان خاطر از خدمات پس از فروش خریداری نمایید و در صورت نیاز به مراکز مجاز تعمیر این برند مراجعه داشته باشید. یکی از مراکز موفقی که می‌تواند در این امر به شما کمک کند مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در یزد می‌باشد. کارشناسان این مرکز کاملاً آموزش دیده هستند و می‌توانند هرگونه مشکل دستگاه شما را برطرف سازند.

تعمیر لباسشویی بوش در یزد

برخی از مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی با آن مواجه می‌شوید زیاد پیچیده نیستند و کمی آشنایی با کارهای فنی می‌تواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. به همین دلیل در این مقاله تلاش شده است متداول‌ترین مشکلات ماشین‌های لباسشویی بوش و روش رفع آنها را نگاهی داشته باشیم. اگر نتوانستید مشکل لباسشویی خود را با استفاده از نکات مطرح شده در این مقاله برطرف نمایید بهتر است از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در یزد راهنمایی بخواهید.

تعمیر لباسشویی بوش در یزد

بررسی مشکل لرزش و حرکت در لباسشویی بوش

مدل‌های جدید ماشین لباسشویی صدا و لرزش زیادی را ندارند و مواجه شدن با مشکل لرزش و حرکت لباسشویی در زمان کار نشان‌دهنده ایرادی می‌باشد. یکی از دلایلی که شاهد لرزش و حرکت زیاد در ماشین لباسشویی هستیم بارگیری نامناسب لباس‌ها در این دستگاه می‌باشد که ربطی به قطعات داخلی دستگاه ندارد. قبل از اینکه بخواهید با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در یزد تماس داشته باشید مطمئن شوید نحوه پخش لباس‌ها داخل دیگ لباسشویی به صورت یکسان می‌باشد.

همچنین گاهی اوقات به دنبال تراز نبودن پایه‌های ماشین لباسشویی این دستگاه در زمان کار لرزش‌های شدیدی پیدا می‌کند که اغلب در زمان نصب به این موضوع توجه نشده است. اگر پس از چک کردن تراز پایه‌ها بازهم مشکل لرزش لباسشویی شما ادامه داشت احتمال ایراد در کمک فنرها وجود دارد که باید نسبت به بررسی آن اقدام نمایید. همچنین لازم است امکان خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی را در نظر داشته باشید. در نهایت اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در یزد تماس بگیرید.

خدمات تعمیر لباسشویی بوش در یزد

بررسی علت شسته نشدن لباس‌ها در لباسشویی بوش

اگر با مشکل تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی بوش مواجه شده‌اید نیازی نیست همان ابتدا از تعمیرکاران متخصص کمک بخواهید. یکی از عمده‌ترین دلایل تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی عدم استفاده از یک برند معتبر برای ماده شوینده می‌باشد. بسیاری از مواد شوینده کیفیت خوبی ندارند و حتی می‌توانند در درازمدت به قطعات داخلی لباسشویی شما نیز آسیب برسانند. اگر تعویض پودر مشکل شما را حل نکرد به بررسی موارد دیگر بپردازید.

لازم است مطمئن شوید مقدار ماده شوینده داخل جاپودری مناسب است. همچنین همیشه باید اطمینان داشته باشید که لباس‌های خود را متناسب با ظرفیت ماشین لباس‌شویی‌تان داخل آن ریخته‌اید. در ادامه برنامه شستشوی خود را تغییر داده و ببینید مشکل شما برطرف می‌شود یا نه. یکی از آسیب‌هایی که باعث تمیز نشدن لباس‌ها درون دیگ ماشین لباسشویی می‌شود گرفتگی مسیر تخلیه دستگاه می‌باشد. برای بررسی عوامل مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی در یزد راهنمایی بخواهید.

عیب‌یابی روشن نشدن لباسشویی توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در یزد

از دیگر مشکلات بزرگی که در وسایل برقی و ماشین‌های لباسشویی با آن مواجه می‌شوید روشن نشدن دستگاه شما است که بنا به دلایل متفاوتی امکان دارد چنین مشکلی را تجربه کنید. قبل از تماس با افراد متخصص می‌توانید از یک پریز برق دیگر استفاده کرده و ببینید در چنین حالتی نیز روشن نشدن دستگاه شما ادامه پیدا می‌کند یا نه. حتی در صورت امکان می‌توانید ماشین لباسشویی خود را با کابل برق دیگری تست کرده و وضعیت کارکرد آن را مورد بررسی قرار دهید.

در ادامه برای اطمینان از سالم بودن سیستم برقی لازم است تمام سیم‌کشی‌های داخلی دستگاه مورد بررسی قرار گیرند که می‌توانید انجام این کار را به متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در یزد بسپارید. در نظر داشته باشید گاهی اوقات مشکل روشن نشدن لباسشویی به خرابی در میکروسوئیچ یا قفل درب دستگاه مرتبط می‌باشد. همچنین امکان از کار افتادن تایمر دستگاه یا بروز مشکل در سیستم بلبرینگ‌های آن وجود دارد. پس از اطمینان از تمام موارد فوق با افراد متخصص تماس داشته و به بررسی موتور و برد الکترونیکی لباسشویی خود بپردازید.

مرکز تعمیر لباسشویی بوش در یزد کجاست؟

بررسی مشکل عدم کارکرد لباسشویی بوش

از دیگر مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی بوش مطرح است زمانی است که دستگاه شما روشن می‌شود اما پس از مدتی به دنبال عدم کارکرد موتور شستشو دستگاه متوقف می‌گردد. این ایراد می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین آنها خراب شدن خازن راه‌انداز لباسشویی می‌باشد. امکان دارد به دنبال آسیب دیدن خازن راه‌انداز این وضعیت را تجربه می‌کنید و یا بر اثر آسیب‌دیدگی سیم‌های متصل به خازن ارتباط آن دچار ایراد شده است. برای بررسی این موارد از کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در یزد کمک بخواهید.

اما اگر پس از بررسی خازن راه‌انداز و سیم‌های متصل به آن متوجه شدید هیچگونه ایرادی در این قطعه وجود ندارد لازم است مواردی مانند شکستگی یا خرد شدن یاتاقان یا بلبرینگ در ماشین لباسشویی بوش را در نظر بگیرید. پس از بررسی موارد گفته شده و اطمینان از سالم بودن آنها نوبت به بررسی موتور لباسشویی می‌رسد. موتور یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین قطعات سازنده لباسشویی بوش است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم بررسی و عیب‌یابی آن را به کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در یزد بسپارید.

مرکز تعمیر لباسشویی بوش در یزد

بررسی علت برق داشتن بدنه توسط متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در یزد

از جمله مشکلات خطرناک و متداول در ماشین‌های لباسشویی بوش برق داشتن بدنه دستگاه است که احتمال دارد خطر سوختگی و برق‌گرفتگی را به همراه داشته باشد. در چنین حالتی بدون اینکه بخواهید از ماشین لباسشویی خود استفاده داشته باشید با مراکز تخصصی مجاز تماس بگیرید. به یاد داشته باشید حتماً کابل برق لباسشویی را از پریز جدا کنید. در ابتدا باید از وصل بودن سیم ارت لباسشویی مطمئن شوید.

پس از بررسی این موضوع نوبت به چک کردن سیم‌کشی‌ها و اتصالات مربوط به فیش‌های برق ماشین لباسشویی می‌رسد. اگر ایرادی در سیم‌کشی‌ها مشاهده نمودید آنها را تعویض کنید. از دیگر عوامل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی می‌توان به ایراد در قطعاتی مانند خازن پارازیت گیر یا سیم‌پیچ داخلی دستگاه و نشتی برق در آنها اشاره داشت. در نهایت می‌توانید برای بررسی فنی موتور و عدم وجود اتصال بدنه در آن با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در یزد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر لباسشویی بوش در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آندیا
آندیا
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر. لباسشویی من وقتی روشنش میکنم نمیچرخه. مارکش هم بوش هست.دلیلش چیه؟

صالحی
صالحی
2 سال قبل

سلام خسته نباشین، لباسشویی من عمل آبگیری رو انجام میده اما موتوری که مربوط به شست و شوی لباس ها هست کار نمیکنه و دستگاه لباس ها رو نمیشوره مشکل از کجاست؟