مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر سامسونگ (Samsung) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر سامسونگ (Samsung) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر سامسونگ در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر سامسونگ یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی سامسونگ در یزد

تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در یزد تکنیک 

مایکروفر یکی از پراستفاده‌ترین وسایل برقی است که در اغلب خانه‌ها می‌توانید پیدا کنید. این دستگاه حتی در واحدهای اداری و شرکت‌های زیادی نیز استفاده شده و کاربرد وسیعی دارد. ایراد در مایکروفر ممکن است شما را به شدت نگران کرده و به دنبال راهی برای حل هرچه سریع‌تر این مشکل باشید. اگر در شهر یزد زندگی می‌کنید برای تعمیر مایکروفر خود تنها کافیست با متخصصین تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد تماس بگیرید.

اولین گامی که برای تعمیر مایکروفر شما باید برداشته شود تشخیص دقیق مشکل است. هر ایراد در این دستگاه می‌تواند با خرابی قطعات مختلفی در ارتباط باشد که شناخت آن‌هابه رفع هرچه سریع‌تر مشکل کمک خواهد کرد. به همین دلیل در زمان خرابی مایکروفر کمک گرفتن از یک فرد متخصص بهترین گزینه برای شما خواهد بود. کارشناسان تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد آماده ارائه خدمات به شما هستند.

1 5

 بررسی گرم نشدن دستگاه به کمک کارشناسان تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد :

در اصل مایکروفر شما با ایجاد گرما عمل پخت و گرم کردن مواد غذایی را انجام می‌دهد. این کار به وسیله قطعه‌ای به نام لامپ مگنترون درون دستگاه انجام می‌شود. در صورتی که در داخل مایکروفر گرمای کافی ایجاد نمی‌گردد احتمال دارد لامپ مگنترون دچار مشکل شده باشد. برای تعویض این لامپ می‌توانید به کارشناسان تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد مراجعه نمایید.

 اما اگر ایرادی در کارکرد لامپ مگنترون وجود ندارد احتمال خراب شدن دیود نیز باید بررسی گردد. با باز کردن پنل جلوی دستگاه خود می‌توانید به دیود دسترسی داشته باشید. مورد دیگری که ممکن است در گرم شدن مواد غذایی تأثیر داشته باشد سوئیچ درب مایکروفر شماست. اگر به دنبال خرابی سوئیچ درب دستگاه درست بسته نشود مایکروفر شروع به کار نکرده و مواد غذایی گرم نمی‌شود. در صورتی که برای بررسی هریک از این قطعات نیاز به کمک داشتید با متخصصین تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد تماس داشته باشید.

 بررسی علت کار نکردن مایکروفر :

 گاهی پیش می‌آید که مایکروفر سامسونگ کار خود را شروع نکرده یا در حین کار متوقف می‌شود. در چنین حالتی قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد از افراد متخصص کمک بخواهید چک کنید دستگاه شما به حالت نمایشی یا دمو نرفته باشد. می‌توانید برای بررسی این موضوع از دفترچه راهنمای مایکروفر کمک بگیرید.

در صورتی که دستگاه در تنظیمات خود مشکلی نداشت احتمال دارد ایرادی در روند برق‌رسانی باعث داغ شدن بیش از اندازه مایکروفر شما شده باشد. در مواقعی که مایکروفر اصلاً روشن نمی‌شود بهتر است سیستم برقی دستگاه چک شود. ممکن است ایراد مربوط به دوشاخه، پریز یا حتی کابلی باشد که برای مایکروفر استفاده کرده‌اید. اتصالی در سیم‌کشی‌های داخل نیز باید بررسی شود. می‌توانید انجام کارهای برقی را به متخصصین این کار در مراکز تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد بسپارید.

2 4

 بررسی علت روشن نشدن لامپ توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد

یکی از ساده‌ترین مشکلاتی که ممکن است در مایکروفر خود تجربه کنید روشن نشدن لامپ دستگاه است. قبل از اینکه بخواهید برای عیب یابی مایکروفر با کارشناسان تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد تماس داشته باشید خودتان یک لامپ جدید خریداری کنید. این لامپ را جایگزین نموده و ببینید روشن می‌شود یا نه. اگر لامپ جدید هم روشن نشد ایراد به سوختن لامپ مرتبط نبوده و مربوط به بخش دیگری در دستگاه می‌شود.

در چنین شرایطی با کمک یک مولتی متر میزان جریان الکتریکی در سوکت لامپ را بررسی نمایید. اگر جریانی در سوکت وجود ندارد باید آن را عوض کنید. به یاد داشته باشید گاهی اوقات ایراد کمی پیچیده‌تر بوده و حتی می‌تواند با خرابی برد الکتریکی مایکروفر شما در ارتباط باشد. بهتر خودتان دست به تعمیرات برد نزده و این کار را به کارشناسان تعمیر مایکروفر سامسونگ در یزد ارجاع دهید.

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها