تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

مراحل ثبت درخواست در سمنان سرویس

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با سمنان سرویس

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با سمنان سرویس تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات یخچال سامسونگ

  1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی
  2. داغ شدن بیش از حد موتور یخچال سامسونگ
  3. مشکل بسته نشدن درب یخچال سامسونگ
  4. نشت آب از دیگر مشکلات یخچال سامسونگ
  5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج یخچال سامسونگ
  6. یخ زدن لوله های کندانسور یخچال سامسونگ
  7. تولید برفک در یخچال سامسونگ های بدون برفک
  8. عدم تولید هوای خنک در محفظه
  9. صدای غیر طبیعی از یخچال سامسونگ
  10. مصرف زیاد برق در یخچال سامسونگ
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال سامسونگ ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی یخچال سامسونگ در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در سمنان سرویس

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات  اصل برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

لیست قیمت تعمیرات یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات
تعویض فیلتر درایراز ۸۸۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
نصب دوباره یخچال۴۰۰ هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز ۵۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز ۱۲۰۰ تا ۲۴۵۰ هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز ۳۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز ۵۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
سرویس کامل یخچال۵۰۰ هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز ۴۸۰۰ تا ۶۸۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر یخچال سامسونگ را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر یخچال سامسونگ خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی یخچال سامسونگ ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات یخچال سامسونگ اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر یخچال سامسونگ ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر یخچال سامسونگ تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

از بهترین برندهایی که می‌توانید برای خرید لوازم خانگی به سراغ آن بروید برند سامسونگ می‌باشد که از کیفیت و شهرت خوبی برخوردار است. امکان خرید لوازم برقی خانگی سامسونگ در ایران وجود دارد و شما می‌توانید محصولات مختلف این برند از جمله یخچال‌های آن را در اغلب شهرهای ایران خریداری نمایید. خدمات پس از فروش برای برند سامسونگ نیز گسترده است و یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز، مرکز تخصصی تعمیر یخچال سامسونگ در یزد می‌باشد. در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان حاضر در این مرکز راهنمایی بخواهید.

تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

وجود یخچال در خانه اهمیت بالایی دارد و به جلوگیری از فاسد شدن و خرابی مواد غذایی کمک می‌کند. به همین علت عیب‌یابی و تعمیر هرچه سریع‌تر این دستگاه برای شما مهم است و حتی شاید گاهی دوست داشته باشید خودتان این کار را انجام دهید. در این مقاله نیز برخی از ایرادهای مشاهده شده در یخچال‌های سامسونگ و روش رفع آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم. درصورتی‌که به راهنمایی‌های بیشتری نیاز داشتید تنها کافی است از کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ در یزد کمک بخواهید.

تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

بررسی مشکل صدای زیاد در یخچال سامسونگ

یکی از مشکلات رایج در یخچال‌های سامسونگ سر و صدای زیاد آن می‌باشد. شاید برخی صداها در یخچال طبیعی به نظر برسند اما بلند شدن آنها یا شنیدن صداهای جدید در یخچال را باید حتماً جدی بگیرید و به بررسی دلایل مرتبط با آن بپردازید. اغلب این مشکلات به دلیل عدم کارکرد عادی در یخچال می‌باشد و لازم است برای بررسی آن از متخصصین تعمیر یخچال سامسونگ در یزد کمک بخواهید.

یکی از دلایل صدای بلند و غیرطبیعی در یخچال خراب شدن موتور فن اواپراتور می‌باشد که در بسیاری از موارد مجبور به تعویض آن خواهید شد. در صورت سالم بودن این قطعه احتمال خراب شدن اجزای دیگری مانند فن یخچال و پروانه‌های آن نیز وجود دارد. همچنین در نظر داشته باشید گاهی اوقات خرابی موتور فن کندانسور و یا ایراد در کمپرسور کامل تولید صدا در یخچال شما هستند. اگر پس از بررسی موارد گفته شده نتوانستید علت صدای یخچال را پیدا کنید از متخصصین تعمیر یخچال سامسونگ در یزد راهنمایی بخواهید.

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

بررسی علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یخچال سامسونگ روشن نشود ایراد در سیستم برق رسانی به این دستگاه می‌باشد. اگر در کار با سیستم برقی مهارتی ندارید حتماً همان ابتدا از افراد متخصص کمک بخواهید و هرگز بدون تخصص کافی دست به تعمیر وسایل برقی و کار با برق نزنید. تنها می‌توانید برای اطمینان از خراب بودن سیستم برقی در خود یخچال دستگاه خود را به پریز برق دیگری متصل نموده و کارکرد آن را چک کنید. همچنین امکان خرابی کابل برق را نیز باید در نظر داشته و در صورت داشتن یک کابل دیگر آن را به یخچال متصل نمایید.

البته همیشه سیستم برق‌رسانی یخچال نیست که باعث روشن نشدن آن می‌شود. خرابی قطعات دیگری نیز می‌توانند در این اتفاق تأثیر داشته باشند که از جمله آنها می‌توان به ایراد در رله استارت اشاره داشت. اگر نیاز بود این رله را تعویض نمایید و در غیر این صورت به بررسی قطعه دیگری مانند خازن دستگاه بپردازید. در ادامه اورلود یخچال را مورد بررسی قرار دهید. اگر باز هم مشکل یخچال شما رفع نشد از متخصصین تعمیر یخچال سامسونگ در یزد کمک بخواهید.

مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در یزد کجاست؟

بررسی علت خاموشی یخچال توسط کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

یکی از رایج‌ترین ایرادهای یخچال‌های سامسونگ که البته حل آن می‌تواند برای شما کمی دشوار باشد خاموش شدن ناگهانی و بدون دلیل یخچال می‌باشد. در بسیاری از موارد این مشکل تنها به دنبال عدم تأمین جریان برق کافی به دستگاه ایجاد می‌شود که در چنین شرایطی شما در صفحه نمایش دستگاه نیز چیزی را مشاهده نکرده و لامپ درون یخچال نیز خاموش می‌شود. تمام موارد مرتبط با سیستم برق مانند دوشاخه، پریز و کابل برق و تمام سیم‌کشی‌های داخلی را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین احتمال نوسان‌های شدید در برق را نیز در نظر داشته باشید که به دنبال آن امکان پریدن فیوز وجود دارد. پس قبل از بررسی قطعات دیگر بهتر است یک بار جعبه فیوزها را نگاهی بیندازید. خراب شدن ترموستات گاهی اوقات باعث خاموشی ناگهانی یخچال شما می‌شود. ایراد در برد اصلی نیز می‌تواند چنین وضعیتی را ایجاد کند که باید بررسی آن را به کارشناسان تعمیر یخچال در یزد بسپارید. در ادامه وضعیت کمپرسور را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی علت عدم خنک شدن فضای داخلی یخچال

از دیگر مشکلات دردسرساز در یخچال‌های سامسونگ می‌توان به عدم کاهش کافی دما در فضای داخلی یخچال اشاره داشت. این مشکل می‌تواند به دلیل عدم تنظیم درست دما در یخچال اتفاق بیفتد. پس قبل از اینکه بخواهید با کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ در یزد صحبت داشته باشید از دفترچه راهنمای یخچال خود استفاده کنید و یک بار تنظیمات دمای آن را دقیق چک نمایید. همچنین مطمئن شوید بیش از اندازه درب یخچال را باز و بسته نمی‌کنید و مواد غذایی را داغ داخل آن نمی‌گذارید.

از دیگر دلایل خنک نشدن هوای داخل یخچال می‌توان به وجود مشکل در درب یخچال مانند درست بسته نشدن آن اشاره داشت. همچنین امکان دارد به دنبال فرسودگی یا پارگی لاستیک‌های دور درب تبادل هوا با محیط بیرون اتفاق بیفتد. مطمئن شوید پیش از اندازه داخل یخچال را پر نکرده‌اید و گردش هوای مناسبی بین مواد غذایی داخل آن وجود دارد. در ادامه باید به بررسی وضعیت ترموستات یخچال پرداخت. با ادامه یافتن مشکل از متخصصین تعمیر یخچال سامسونگ در یزد کمک بخواهید.

مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

بررسی علت برفک توسط کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ در یزد

از دیگر مشکلات رایج در یخچال‌های سامسونگ برفک زدن داخل یخچال می‌باشد که شما را با دردسرهای زیادی مواجه می‌سازد. امکان دارد این مشکل به دنبال ایراد ساده‌ای مانند خراب شدن لاستیک‌های دور درب یخچال اتفاق بیفتد که در چنین شرایطی تنها با تعویض لاستیک‌ها مشکل شما برطرف می‌شود. این کار ساده است اما اگر فکر می‌کنید برای انجام آن نیاز به کمک دارید حتماً از مراکز تخصصی کمک بخواهید.

از دیگر دلایل برفک زدن در یخچال سامسونگ می‌توان به مشکلاتی مانند باز و بسته کردن زیاد درب یخچال یا قرار دادن آن در نزدیک وسایل گرمایشی اشاره داشت. در صورت اطمینان از موارد گفته شده المنت یخچال را مورد بررسی قرار دهید. همچنین بد نیست نگاهی به وضعیت سنسور دیفراست آن بیندازید. اگر موارد گفته شده را بررسی کرده و همچنان مشکل یخچال شما ادامه داشت لازم است وضعیت برد الکترونیکی آن چک شود. برای انجام این کار با کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ در یزد تماس داشته باشید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال سامسونگ در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها