مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در یزد تکنیک | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر پاناسونیک (PANASONIC) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر پاناسونیک (PANASONIC) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر پاناسونیک در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر پاناسونیک یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پاناسونیک در یزد

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

 مایکروفر پاناسونیک در یزد تکنیک 

اگر قصد دارید برای خانه خود مایکروفر خریداری کنید پاناسونیک یکی از بهترین برندهایی است که می‌توانید با خیال راحت انتخاب نمایید. کیفیت ساخت قطعات در تمام لوازم برقی پاناسونیک بالاست و از بابت خدمات پس از فروش و تعمیرات احتمالی دستگاه نیز نگرانی نخواهید داشت. اگر در شهر یزد ساکن هستید می‌توانید هرگونه مشکل در مایکروفر خود را با مراجعه به کارشناسان تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد برطرف نمایید.
از آنجایی که خرابی های مایکروفرها همیشه پیچیده نبود و در اغلب برندها علائم آن شبیه به هم است آشنایی با روش‌های عیب یابی و تعمیر می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند. در ادامه به چند مورد از مشکلات رایج در مایکروفر و روش تعمیر آن اشاره شده است. اگر در هر مرحله از کار حس کردید ادامه این روند از تخصص شما خارج است با کارشناسان تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد تماس داشته باشید.

2 3

بررسی روشن نشدن مایکروفر توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد :

گاهی ایرادی که در مایکروفر به وجود می‌آید مربوط به عدم کارکرد دستگاه و روشن نشدن کلی آن است. در چنین مواردی بهتر است قبل از هر کار وضعیت سیستم برقی مایکروفر خود را نگاهی بیاندازید. ممکن است خرابی کابل برق یا دوشاخه و پریزی که برای این دستگاه استفاده کرده‌اید عامل روشن نشدن مایکروفر شما باشند. در چنین مواردی پیشنهاد می‌شود بدون تخصص کامل دست به کار تعمیرات نزده و بررسی سیستم برقی را به متخصصین تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد بسپارید.
اگر پس از چک کردن موارد مرتبط با سیستم برق مایکروفر ایرادی پیدا نشد به سراغ قطعات دیگر دستگاه خواهیم رفت. احتمال دارد خراب شدن دیود باعث روشن شدن مایکروفر شما شده باشد. همچنین ایراد در میکروسوئیچ درب دستگاه مورد دیگری است که باید در خاطر داشته باشید، زیرا در چنین شرایطی درب مایکروفر درست بسته نشده و دستگاه روشن نمی‌شود. در نهایت آخرین احتمال ایراد در برد الکتریکی مایکروفر است که باید تعمیر آن توسط متخصصین تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد صورت گیرد.

بررسی دلیل نچرخیدن سینی در مایکروفر :

برای پخت یکنواخت غذا در مایکروفر پاناسونیک شما، نیاز به حرکت درست سینی و گردش آن درون دستگاه خواهید داشت. اگر اختلال در روند حرکت سینی مایکروفر ایجاد شده است لازم نیست همان اول با کارشناسان تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد تماس بگیرید. در ابتدا مطمئن شوید که چیزی جلوی مسیر حرکت را نگرفته باشد. حتی ممکن است ذرات غذایی مانعی برای حرکت سینی دستگاه شما شده باشند.
اما اگر از تمیز بودن سطح داخلی دستگاه مطمئن هستید لازم است ریل سینی بررسی شده و مطمئن شوید هیچ شکستگی در آن دیده نمی‌شود. گاهی اوقات پس از گذاشتن ظروف سنگین روی سینی مایکروفر به موتور گردان دستگاه آسیب وارد می‌شود. در چنین شرایطی ممکن است موتور گردان قابل تعمیر بوده و یا مجبور به تعویض آن شوید. برای خرید موتور گردان با کیفیت از مراکز معتبر خرید داشته و تعویض آن را به متخصصین تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد بسپارید.

3 4

بررسی علت صدای مایکروفر با کمک کارشناسان تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد

همه مایکروفرها در زمان کار کمی صدا داشته و این کاملاً طبیعی است. اما اگر فکر می‌کنید صدای دستگاه شما تغییر کرده و بلند و ناهنجار شده است برای بررسی علت با کارشناسان تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد تماس داشته و راهنمایی بخواهید. ممکن است صدای غیرعادی مایکروفر شما به خاطر خرابی موتور گردان دستگاه اتفاق افتاده باشد.
در ادامه لازم است قطعات دیگری مانند مگنترون یا کوپلینگ نیز بررسی شوند. امکان دارد صدای مایکروفر به خرابی ریل‌های دستگاه مربوط باشد و یا آسیب دیدن غلتک‌ها این صدا را تولید می‌کند. در صورتی که برای پیدا کردن علت اصلی صدا در مایکروفر پاناسونیک مشکل داشتید از متخصصین تعمیر مایکروفر پاناسونیک در یزد کمک بخواهید.

 

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها