تعمیر یخچال در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات یخچال

  1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی
  2. داغ شدن بیش از حد موتور یخچال
  3. مشکل بسته نشدن درب یخچال
  4. نشت آب از دیگر مشکلات یخچال
  5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج یخچال
  6. یخ زدن لوله های کندانسور یخچال
  7. تولید برفک در یخچال های بدون برفک
  8. عدم تولید هوای خنک در محفظه
  9. صدای غیر طبیعی از یخچال
  10. مصرف زیاد برق در یخچال
نمایندگی تعمیر یخچال در یزد

نمایندگی تعمیرات یخچال در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی یخچال در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

هزینه خدمات تعمیر یخچال

لیست قیمت تعمیرات یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات
تعویض فیلتر درایراز ۸۸۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
نصب دوباره یخچال۴۰۰ هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز ۵۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز ۱۲۰۰ تا ۲۴۵۰ هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز ۳۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز ۵۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
سرویس کامل یخچال۵۰۰ هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز ۴۸۰۰ تا ۶۸۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر یخچال را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر یخچال خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی یخچال ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات یخچال اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر یخچال ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر یخچال تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

درباره ما

مرکز تخصصی تعمیر یخچال در یزد با هدف ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه تعمیرات یخچال تشکیل شده است. با بیش از 10 سال تجربه در صنعت تعمیرات یخچال، به عنوان یک منبع معتبر در استان یزد شناخته شده.

برای درخواست تعمیر و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید:

تلفن:  03591011297

یخچال‌ها از جمله وسایل برقی هستند که در هر خانه‌ای مشاهده می‌کنیم و کاربرد گسترده‌ای دارند. برندهای متفاوتی در تولید یخچال و فریزر خانگی فعالیت دارند که با توجه به نیاز بازار هر روز شاهد حضور برندهای جدیدی هستیم. یکی از موضوعات مهمی که برندهای مختلف در آن به رقابت می‌پردازند ارائه خدمات پس از فروش می‌باشد. شما می‌توانید برای حل مشکلات مطرح شده در یخچال خود با مراکز معتبر تعمیر یخچال در یزد تماس داشته و از کارشناسان این مرکز راهنمایی بخواهید.

تعمیرات یخچال در یزد تکنیک

تعمیر یخچال در یزد

تعمیر یخچال از جمله کارهایی است که مهارت و تخصص زیادی را نیاز دارد و به همین علت توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از آسیب رساندن به این دستگاه بدون داشتن اطلاعات کافی کار تعمیرات را انجام ندهید. مراکز زیادی هستند که می‌توانند برای عیب‌یابی و حل مشکلات این دستگاه به شما کمک کند که از جمله آنها می‌توان به مرکز تعمیر یخچال در یزد اشاره داشت. در ادامه این مطلب به برخی از مشکلات متداول در یخچال‌ها و روش عیب‌یابی و تعمیر آنها می‌پردازیم و امید داریم استفاده از این نکات بتواند در حل هرچه سریع‌تر مشکلات این دستگاه به شما کمک کند.

عیب‌یابی مشکل خنک نشدن یخچال توسط کارشناسان

از جمله مشکلاتی که در یخچال‌ها با آن مواجه می‌شویم این است که دمای فضای داخلی یخچال به اندازه دمایی که در تنظیمات برای آن مشخص شده است نمی‌رسد. گرم ماندن فضای داخلی یخچال باعث خراب شدن مواد غذایی شما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف نمایید. یکی از احتمالات ایراد در ترموستات یخچال می‌باشد که باید به بررسی آن بپردازید. اگر مشکلی را در کارکرد ترموستات مشاهده نمودید احتمال دارد مجبور به تعویض این قطعه شوید. می‌توانید برای این کار از کارشناسان تعمیر یخچال در یزد کمک بخواهید.

از دیگر مشکلاتی که باعث افزایش دما در محیط داخلی یخچال می‌شود کاهش شارژ گاز این دستگاه می‌باشد. لازم است در سرویس‌های دوره‌ای منظم نسبت به شارژ گاز دستگاه بررسی‌های لازم را انجام داده و در صورت نیاز برای شارژ مجدد آن اقدام نمایید. از دیگر مواردی که باید در نظر داشته باشید لاستیک‌های دور درب دستگاه هستند که احتمال پارگی یا پوسیدگی در آنها زیاد است. پس از بررسی موارد گفته شده و با ادامه داشتن مشکل باید به بررسی وضعیت فن یخچال بپردازید. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با کارشناسان تعمیر یخچال در یزد تماس داشته باشید.

تعمیرات یخچال در یزد

عیب‌یابی مشکل منجمد نشدن مواد غذایی داخل فریزر

برای اینکه مواد غذایی داخل فریزر یخ‌زده شده و برای مدت‌زمان طولانی‌تری سالم باقی بمانند لازم است کاهش دمای بیشتری را در بخش فریزر نسبت به بخش یخچال داشته باشیم. اگر اختلالی در روند انجماد مواد غذایی فریزر ایجاد شده است قبل از تماس با کارشناسان تعمیر یخچال در یزد به سراغ دفترچه راهنمای این دستگاه بروید. با استفاده از این دفترچه مطمئن شوید تنظیمات دمای بخش فریزر را به‌درستی انجام داده‌اید. پس از این کار نوبت به بررسی قطعات داخلی دستگاه شما می‌رسد که باید از ترموستات یا سنسور یخچال شروع کنید.

سالم بودن ترموستات یخچال به معنای ایراد در بخش دیگر این دستگاه می‌باشد که از جمله موارد محتمل می‌توان به کاهش شارژ گاز یخچال اشاره داشت. اما اگر به‌تازگی یخچال را شارژ کرده یا از کافی بودن سطح شارژ گاز آن مطمئن هستید باید به بررسی کمپرسور این دستگاه بپردازید. با اطمینان از کارکرد صحیح کمپرسور نوبت به چک کردن فن دستگاه می‌رسد. اگر ایرادی در فن مشاهده نمودید نسبت به تعویض این قطعه اقدام کرده و در غیر این صورت نگاهی به وضعیت لاستیک‌های دور درب یخچال داشته باشید. اگر نتوانستید علت مشکل یخچال خود را پیدا کنید از متخصصین تعمیر یخچال در یزد راهنمایی بخواهید.

عیب‌یابی داغ شدن موتور یخچال توسط متخصصین تعمیر یخچال در یزد

گاهی شاهد افزایش دمای بسیار زیاد در موتور یخچال هستیم که این موضوع اصلاً طبیعی نبوده و نیاز به پیگیری فوری و سریع دارد. اگر احساس می‌کنید این گرما از حد عادی فراتر رفته و باعث سوزش پوست دست شما می‌شود نسبت به بررسی مشکل اقدام نمایید. در ابتدا باید مطمئن شوید مدار مربوطه در موتور یخچال کیپ نکرده باشد.

در صورت سالم بودن مدار نوبت به بررسی رله اورلود موتور می‌رسد. رله را مورد بررسی قرار داده و اگر بازهم مشکل ادامه داشت به بررسی قطعات دیگر دستگاه بپردازید. اگر همچنان مشکل یخچال شما ادامه داشت باید وضعیت کمپرسور را مورد بررسی قرار دهید. اگر متوجه سوختگی کمپرسور یخچال شدید برای تعویض آن از متخصصین تعمیر یخچال در یزد کمک بخواهید. در نظر داشته باشید اگر در یخچال شما فن در کنار کمپرسور قرار دارد بررسی فن نیز در این مشکل ضروری است.

خدمات تعمیر یخچال در یزد

عیب‌یابی مشکل برفک زدن در یخچال

برفک زدن در مدل‌های قدیمی یخچال کاملاً عادیست و نباید شما را نگران سازد. اما اگر از یخچال و فریزرهای جدید خریداری کرده‌اید و قبلاً مشکل برفک زدن در این دستگاه را نداشته‌اید باید علت اصلی برفک زدن فضای داخلی آن را پیدا کنید. اولین احتمالی که وجود دارد خراب شدن لاستیک‌های دور درب یخچال است که به دنبال این اتفاق تبادل هوا با محیط بیرونی یخچال را داریم. اگر فکر می‌کنید نیاز است نسبت به تعویض لاستیک‌های دور درب یخچال اقدام نمایید.

درصورتی‌که مشکلی در وضعیت لاستیک‌های دور درب مشاهده نکردید احتمال دارد در یخچال‌های نوفراست گرفتگی در قسمت فاضلاب باعث برفک زدن یخچال شده باشد. در ادامه لازم است به بررسی وضعیت ترموستات یا سنسور یخچال بپردازید و اگر از سوختن آن مطمئن هستید نسبت به تعویض ترموستات اقدام نمایید. در ادامه وضعیت فن را مورد بررسی قرار داده و اگر از یخچال نفراست استفاده می‌کنیم برای چک کردن برد الکترونیکی با کارشناسان تعمیر یخچال در یزد تماس داشته باشید.

مرکز خدمات تعمیر یخچال در یزد

عیب‌یابی مشکل صدا توسط متخصصین تعمیر یخچال در یزد

قطعه‌ای که باید به بررسی آن بپردازید فن یخچال است. احتمال خراب شدن فن وجود دارد و در برخی اوقات نیز ایراد در پروانه‌های فن باعث صدا دادن یخچال می‌شود. از دیگر دلایل صدا دادن یخچال ایراد در لرزه‌گیری‌های کمپرسور و خارج شدن آنها از حالت اصلی خود می‌باشد.

 در ادامه تمامی اتصالات موتور به شاسی را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید هیچ‌یک از آنها شل نشده باشند. اگر بازهم مشکل یخچال شما ادامه داشت وضعیت موتور را بررسی کرده و از شاتون نزدن آن اطمینان پیدا کنید. احتمال تراز نبودن پایه‌های دستگاه را نیز در نظر بگیرید. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با کارشناسان تعمیر یخچال در یزد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها