تعمیر یخچال بوش در یزد

مراحل ثبت درخواست در سمنان سرویس

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با سمنان سرویس

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با سمنان سرویس تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات یخچال بوش

  1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی
  2. داغ شدن بیش از حد موتور یخچال بوش
  3. مشکل بسته نشدن درب یخچال بوش
  4. نشت آب از دیگر مشکلات یخچال بوش
  5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج یخچال بوش
  6. یخ زدن لوله های کندانسور یخچال بوش
  7. تولید برفک در یخچال بوش های بدون برفک
  8. عدم تولید هوای خنک در محفظه
  9. صدای غیر طبیعی از یخچال بوش
  10. مصرف زیاد برق در یخچال بوش
نمایندگی یخچال بوش در یزد

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال بوش ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات یخچال در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال بوش در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در سمنان سرویس

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات  اصل برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

لیست قیمت تعمیرات یخچال

نوع خدمات تعمیرات یخچالهزینه خدمات
تعویض فیلتر درایراز ۸۸۰ تا ۱۲۵۰ هزار تومان
نصب دوباره یخچال۴۰۰ هزار تومان
شارژ گاز یخچالاز ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ هزار تومان
تعمیر موتور فن یخچالاز ۵۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی یخچالاز ۱۲۰۰ تا ۲۴۵۰ هزار تومان
نصب فیلتر بیرونی یخچالاز ۳۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
تعویض فیلتر داخلی یخچالاز ۵۵۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
تعویض لامپ روشنایی یخچالاز ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
سرویس کامل یخچال۵۰۰ هزار تومان
تعویض کمپرسور یخچالاز ۴۸۰۰ تا ۶۸۵۰ هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر یخچال بوش را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر یخچال بوش خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی یخچال بوش ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات یخچال بوش اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر یخچال بوش ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر یخچال بوش تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

شاید کمتر کسی را بشناسید که تابه‌حال نام برند بوش به گوشش نخورده باشد. سال‌ها از فعالیت این برند معتبر می‌گذرد و بنا به کیفیت بالای محصولات توانسته است مشتریان ثابتی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. شما در ایران امکان خرید محصولات مختلف بوش و از جمله یخچال‌های این برند را دارید و می‌توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده داشته باشید. درصورتی‌که در کارکرد یخچال بوش به مشکل برخوردید می‌توانید از کارشناسان تعمیر یخچال بوش در یزد کمک بخواهید.

علت تعمیر یخچال بوش در یزد

بهتر است بدانید سیستم یخچال‌های جدید بسیار متفاوت از مدل‌های قدیمی این دستگاه طراحی شده است و هر روز در مدل‌های جدید شاهد تغییراتی هستیم. به همین دلیل عیب‌یابی و تعمیر یخچال کار هر کسی نیست و لازم است برای این کار آموزش‌دیده و مهارت کافی داشته باشید. در این مقاله به منظور آشنایی شما با مشکلات متداول در یخچال بوش چند مورد از آنها را به همراه روش عیب‌یابی و تعمیر آن مورد بررسی قرار داده‌ایم. اگر استفاده از این نکات در حل مشکل و پیدا کردن علت اصلی بروز آن به شما کمکی نکرد با مراکز تخصصی تعمیر یخچال بوش در یزد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال بوش در یزد

بررسی مشکل خنک نشدن یخچال در برند بوش

یکی از مشکلات مطرح در یخچال‌های بوش خنک نشدن فضای داخل آن می‌باشد که لازم است برای عیب‌یابی آن از افراد متخصص کمک بخواهید. کمبود شارژ گاز یخچال از عمده‌ترین دلایل خنک نشدن فضای داخلی آن است که باید در سرویس‌های دوره‌ای منظم به این موضوع توجه داشته باشید. اگر فکر می‌کنید نیاز به شارژ مجدد گاز یخچال وجود دارد با کارشناسان تعمیر یخچال بوش در یزد تماس بگیرید.

 البته موارد دیگری مانند خرابی ترموستات نیز می‌تواند روی دمای محیط داخلی یخچال تأثیر بگذارد. پس از اطمینان از کارکرد صحیح ترموستات نوبت به بررسی کمپرسور یخچال می‌رسد. در ادامه نیز مطمئن شوید لاستیک‌های دور درب یخچال سالم بوده و هیچگونه نفوذ هوایی از محیط بیرون به داخل آن امکان‌پذیر نیست. با ادامه یافتن مشکل یخچال نوبت به بررسی وضعیت فن آن می‌رسد. در نهایت نیز می‌توانید برای چک کردن برد الکترونیکی با متخصصین تعمیر یخچال در یزد تماس داشته باشید.

خدمات تعمیر یخچال بوش در یزد

بررسی مشکل خنک نشدن بخش فریزر

در یخچال‌هایی که هر دو یخچال و فریزر در یک دستگاه قرار دارند لازم است تنظیمات مجزایی برای دمای بخش یخچال و بخش فریزر انجام شود. اغلب دمای بخش فریزر با مقدار کمتری تنظیم می‌گردد تا مواد غذایی داخل آن منجمد شوند. اگر با مشکل عدم انجماد مواد غذایی درون بخش فریزر مواجه هستید لازم است وضعیت کمپرسور یخچال را مورد بررسی قرار دهید. اگر متوجه شدید امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد برای تعویض آن با متخصصین این کار تماس داشته باشید.

از دیگر دلایل عدم انجماد مواد غذایی فریزر می‌توان به ایراد در کارکرد سنسور یا ترموستات اشاره داشت. همچنین کاهش سطح شارژ گاز نیز می‌تواند چنین وضعیتی را ایجاد کند که در این حالت با شارژ مجدد گاز یخچال مشکل شما برطرف می‌شود. از دلایل دیگر این مشکل می‌توان به خراب شدن لاستیک‌های دور درب اشاره داشت. در ادامه لازم است وضعیت فن یخچال را نگاهی بیندازید و در یخچال‌های دیفراست از عملکرد سیستم دیفراست مطمئن شوید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر از کارشناسان تعمیر یخچال بوش در یزد راهنمایی بخواهید.

بررسی افزایش دمای موتور توسط کارشناسان تعمیر یخچال بوش در یزد

داغ کردن بیش از اندازه موتور یخچال را باید جدی بگیرید و هرچه سریع‌تر از افراد متخصص برای بررسی دلایل این موضوع کمک بخواهید. در نظر داشته باشید نباید نسبت به کمی افزایش دما در موتور یخچال حساسیت نشان دهید و تنها افزایش دمای زیاد آن را در نظر بگیرید. یکی از دلایل افزایش دما در بدنه موتور یخچال ایراد در رله اورلود موتور می‌باشد که شاید مجبور به تعویض این قطعه شوید. می‌توانید از افراد متخصص کمک بخواهید.

در صورت سالم بودن رله اورلود باید مطمئن شوید مدار مربوط به موتور کیپ نکرده باشد. با ادامه یافتن مشکل نوبت به بررسی وضعیت کمپرسور یخچال می‌رسد که با افزایش زیاد از حد دمای بدنه موتور باید احتمال سوختن این قطعه را در نظر داشته باشید. همچنین اگر در یخچال شما فن در کنار کمپرسور قرار داده شده است لازم است وضعیت فن را نیز مورد بررسی قرار دهید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان تعمیر یخچال بوش در یزد تماس بگیرید.

مرکز تعمیر یخچال بوش در یزد کجاست؟

بررسی علت برفک زدن در یخچال بوش

ازآنجایی‌که یخچال و فریزرهای جدید همگی ضد برفک ساخته می‌شوند و شما نباید این مشکل را در آنها داشته باشید مشاهده هرگونه برفک نشان‌دهنده اختلال در روند کار یخچال می‌باشد. از دلایل مرتبط با این موضوع می‌توان به گرفتگی در قسمت فاضلاب یخچال اشاره داشت که اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید بررسی دقیقی روی آن داشته باشید بهتر است با متخصصین تعمیر یخچال بوش در یزد تماس بگیرید.

همچنین امکان دارد نمودار شدن برفک‌ها به دنبال ایراد در ترموستات یا سنسور یخچال شما اتفاق افتاده باشد. پس از بررسی موارد گفته شده و با ادامه یافتن مشکل وضعیت فن یخچال را مورد بررسی قرار دهید. سپس نگاهی به لاستیک‌های دور در بیندازید و از سالم بودن آنها و نبود پارگی در این لاستیک‌ها مطمئن شوید. اگر یخچال فریزر نفراست دارید باید سنسور دیفراست آن را نیز نگاهی بیندازید. همچنین برای بررسی برد الکترونیکی و المنت از کارشناسان تعمیر یخچال بوش در یزد کمک بخواهید.

مرکز تعمیر یخچال بوش در یزد

بررسی صدای یخچال در مرکز تخصصی تعمیر یخچال بوش در یزد

از دیگر مشکلات مطرح در یخچال‌های بوش می‌توان به شنیده شدن صداهای بلند و غیرعادی در این دستگاه اشاره داشت. در چنین شرایطی لازم است در ابتدا فن دستگاه را بررسی کنید تا خراب نشده باشد و همچنین بررسی وضعیت پروانه‌های آن را نیز فراموش نکنید. گاهی گیر کردن یک جسم خارجی کوچک مانع از گردش صحیح پروانه‌های فن می‌شود. همچنین باید مطمئن شوید موتور یخچال شاتون نزده باشد.

اگر موارد فوق را بررسی نموده و نتوانستید عامل صدای یخچال را پیدا کنید نوبت به چک کردن لرزه‌گیری‌های کمپرسور می‌رسد. در بسیاری از مواقع این لرزه‌گیرها از حالت اصلی خود خارج می‌شوند. همچنین احتمال دارد صدای یخچال شما به خاطر شل شدن اتصالات موتور به شاسی اتفاق بیفتد. در مرحله آخر به وضعیت تراز دستگاه خود بپردازید و از این موضوع مطمئن شوید. در صورت پیدا نکردن علت مشکل از کارشناسان تعمیر یخچال بوش در یزد کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر یخچال بوش در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رامین
رامین
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر، من یه یخچال بوش دارم که روشن نمیشه و از این نظر خیلی اذیت میکنه چرا اینطوری شده؟

آخرین ویرایش 2 سال قبل توسط رامین