تعمیر مایکروفر در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات مایکروفر جهت تعمیر و سرویس

1- دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3- سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4- حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5- تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6- ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7- استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8- سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیرات مایکروفر جهت تعمیر و سرویس

نمایندگی تعمیرات مایکروفر یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

۱۳دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر در یزد

۱۳دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر در یزد

1- گرم نکردن مواد غذایی

2- سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

3- معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

4- باز نشدن درب مایکروفر

5- عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

6- خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

7- جرقه زدن به هنگام کار کردن

8- روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

9- روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

10- جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

11- روشن شدن خودکار مایکروفر

12- بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

13- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

تعمیر ماکروفر در یزد

ماکروفر یکی از تجهیزات برقی آشپزخانه است که از آن برای سرعت بخشیدن به فرآیند پخت مواد غذایی استفاده می‌شود. در داخل ماکروفر از المنتهای حرارتی استفاده شده که با نیروی برق یا گاز کار می‌کنند. حرارت ایجاد شده توسط این المنتها در ترکیب مواد غذایی نفوذ می‌کند و باعث پخت یکنواخت غذا می‌شود. به همین دلیل این وسیله امروزه به یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات آشپزخانه مبدل شده و در بسیاری از منازل جای اجاق گاز را گرفته است. بنابراین خراب شدن و از کار افتادن ماکروفر می‌تواند بسیاری از امور پخت و پز شما را مختل کند. چنانچه ماکروفر شما به هر دلیل از کار افتاده است جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا تیم تعمیر ماکروفر در یزد با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه تعمیر تمامی برند‌های ماکروفر در خدمت شماست تا مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کند. برای کمک به شما عزیزان در ادامه این مطلب به بررسی مشکلات ماکروفر می‌پردازیم و روش‌های رفع هر مشکل را با شما در میان خواهیم گذاشت.

unnamed file 2

چه زمانی به تعمیرات ماکروفر نیاز خواهیم داشت؟

ماکروفر یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه است که بدون آن زندگی برای بسیاری از ما سخت می‌شود. این وسیله به دلیل استفاده مداوم ممکن است گاهی دچار مشکلاتی شود. با توجه به افزایش سرسام‌آور هزینه‌ها تعویض ماکروفر انتخاب منطقی نمی‌باشد. چنانچه احساس می‌کنید عملکرد دستگاه شما مانند روز‌های اول نیست و یا قادر به استفاده از دستگاه خود نیستید وقت آن است که با تیم تعمیر ماکروفر در یزد تماس بگیرید. به خاطر داشته باشید که به تأخیر انداختن تعمیر ماکروفر می‌تواند موجب ایجاد خسارات گسترده‌تر و تحمیل ضرر‌های مالی بیشتر به شما شود. بنابراین چنانچه یکی از موارد زیر را مشاهده کردید بهتر از هرچه زودتر با تیم تعمیر تماس بگیرید:

نمایندگی تعمیر مایکروفر در رشت

  1. از کار افتادن چراغ ماکروفر
  2. نچرخیدن صحیح سینی دستگاه
  3. گرم نشدن غذا
  4. بسته نشدن صحیح درب ماکروفر
  5. احساس بوی ناخوشایند از ماکروفر
  6. روشن نشدن موتور ماکروفر
  7. باز نشدن درب ماکروفر پس از اتمام کار
  8. ایراد در کارکرد صفحه لمسی ماکروفر

در ادامه مطلب به بررسی تعدادی از مهم‌ترین ایرادات ماکروفر از نظر تیم تعمیر ماکروفر در یزد خواهیم پرداخت.

unnamed file 3

گرم نشدن غذا در ماکروفر

چنانچه ماکروفر قادر نیست غذای شما را گرم کند برای رفع ایراد باید این قطعات بررسی شود:

  1. خازن
  2. دیود
  3. لامپ
  4. برد
  5. ترانس‌های ولتاژ

برای عیب‌یابی ابتدا باید قطع‌کننده‌های گرما را چک کنید. این قطع‌کننده‌ها‌کننده‌ها به شکل دیسک هستند و با یک سیم به فر وصل می‌شوند. یکی از سیم‌ها را جدا کنید و با ولت متر پایانه‌ها را بررسی کنید. چنانچه ولتمتر هر عددی به غیر از عدد صفر را نشان دهد نیاز به تعویض دارد. اگر مشکل از قطع‌کننده‌های گرما نبود خازن و دیود دستگاه را بررسی کنید. همچنین مشکل می‌تواند از مگنترون یا مبدل دستگاه باشد که لازم است این بخش توسط تکنسین تعمیر ماکروفر در یزد بررسی شود. بهتر است از تکنسین بخواهید برد الکترونیکی و ترانس‌های ولتاژ را نیز بررسی کند.

unnamed file 4

نچرخیدن صحیح سینی ماکروفر و رفع مشکل طبق نظر تیم تعمیر ماکروفر در یزد

عیب‌یابی این مورد بسیار ساده است. برای رفع مشکل باید به بررسی موتور گردان سینی بپردازید و چنانچه این قطعه ایراد دارد آن را تعویض نمایید.

همچنین اگر ماکروفر غذا را با سرعت پایین و به طور غیر یکنواخت می‌پزد موارد زیر را بررسی کنید:
ابتدا ولتاژ پریز برق را چک کنید و اگر میزان آن از ۱۱۵ ولت کمتر است باید بدانید که در سرویس برقی دستگاه مشکلی وجود دارد. سپس موتور صفحه گردان سینی را چک کنید. برای چک کردن این قسمت گریل را جدا کرده و اهم متر را بر روی یکی از سیم‌های پایانه‌های موتور صفحه گردان سینی قرار دهید. اگر عدد نشان داده شده بی‌نهایت بودن موتور باید تعویض شود. همچنین مگنترون و هدایت‌کننده موج می‌توانند باعث ایجاد این مشکل شوند که باید توسط تکنسین تعمیر ماکروفر در یزد بررسی و در صورت نیاز تعویض گردند.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در رشت

جرقه زدن ماکروفر

برای عیب‌یابی دلایل جرقه زدن ماکروفر موارد زیر باید بررسی شود:

ابتدا آنتن سر لامپ مگنترون باید بررسی شود و چنانچه این قسمت مشکل داشت باید توسط تکنسین تعمیر ماکروفر در یزد تعویض گردد. سپس ورق میکای ماکروفر را بررسی کنید تا آسیب ندیده باشد. همچنین باید بررسی کنید تا فلزی داخل دستگاه نمانده باشد. اگر مشکل رفع نشد بهتر است برای بررسی‌های تخصصی با یک تکنیسین تماس بگیرید.

unnamed file 5

روشن نشدن ماکروفر

اگر ماکروفر شما روشن نمی‌شود موارد زیر را به دقت بررسی کنید:

ابتدا ماکروفر را از برق کشیده و ولتاژ پریز را چک کنید. سپس کابل برق را بررسی و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعدی توسط فیوز کش فیوز دستگاه را بررسی کنید تا سالم باشد. ولت متر را در انتهای فیوز قرار بدهید و چنانچه عددی بجز صفر را مشاهده کردید فیوز را تعویض نمایید.
این مشکل می‌تواند از سنسور ماکروفر نیز باشد. بنابراین سنسور را پیدا کرده و سیم‌های آن را جدا کنید. سپس با ولت متر آن را بررسی کنید. مورد بعدی می‌تواند مشکل در موتور فن باشد. بنابراین سیم‌های فن را جدا کنید و با ولت متر آن را بررسی کنید. اگر عدد نشان داده شده بی‌نهایت بود این قطعه باید تکنسین تعمیر ماکروفر در یزد تعویض گردد.

مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر در رشت

خاموش شدن مداوم ماکروفر

چنانچه ماکروفر شما پس از چند لحظه از شروع فرآیند کار خاموش می‌شود برای عیب‌یابی باید موارد زیر را بررسی کنید:

ابتدا کلید در را بررسی کرده و سلامت آن اطمینان حاصل کنید. چنانچه برای کلید علائم داغ شدگی و سوختگی مشاهده شده از تکنسین تعمیر ماکروفر در یزد بخواهد که آن را تعویض کند. اگر مشکل از کلید درب نبود برد کنترل را بررسی کنید. در صورت وجود ایراد در پنل کنترل باید تمامی دکمه‌های روی پنل بررسی شود. چنانچه بعضی از دکمه‌ها درست کار می‌کردند و بعضی دیگر به طور کلی از کار افتاده باشد صفحه لمسی و پنل کنترل باید توسط تکنسین تعمیر ماکروفر در یزد تعویض گردد.

نحوه بهره‌مندی از خدمات تیم تعمیر ماکروفر در یزد

چنان چه ماکروفر شما کارکرد صحیح خود را ندارد و با استفاده از این راهنما مشکل رفع نشد، برای بهره‌مندی از خدمات مجموعه تعمیر ماکروفر در یزد کافیست با شماره درج شده در همین وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل ماکروفر خود را به صورت دقیق شرح دهید تا مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. کارشناسان ما پس از بررسی مشکل قیمت تعمیرات را به اطلاع شما می‌رساند و در صورت تمایل شما می‌توانید درخواست اعزام تکنسین بدهید تا متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند و مشکل شما را به طور کامل رفع کنند.

مناطق تحت پوشش تعمیر مایکروفر در یزد

تعمیرات مایکروفر در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن: 09190974772

4w0 1024x640 1
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها