تعمیر پکیج در یزد

مراحل ثبت درخواست در یزد تکنیک

تماس با کارشناسان یزد تکنیک

تماس با یزد تکنیک

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با یزد تکنیک تماس بگیرید

مشاوره اولیه کارشناسان یزد تکنیک

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه در یزد تکنیک

هماهنگی کارشناسان و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات توسط تکنسین و هماهنگی زمان حضور تکنسین

تعمیر لوازم خانگی در منزل توسط تیم یزد تکنیک

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

دلایل انتخاب ما

6 ما گارانتی تعمیرت در یزد تکنیک

6 ماه گارانتی

6 ماه گارانتی خدمات ارائه شده در یزد تکنیک

قطعات اورجینال در تعمیرات توسط شرکت یزدتکنیک

قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال برای بهترین عملکرد

اعزام فوری تکنسین در یزد تکنیک

اعزام فوری تکنسین

اعزام فوری تکنسین در منزل پس از هماهنگی

پشتیبانی 24 ساعته یزد تکنیک

پشتیبانی 24/7

اپراتور های تمام وقت برای پاسخگویی و پیگیری

10 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرپکیج

  1.  نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  2.  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  3.  آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  4. نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  5.  روشن نشدن پکیج و یا صفحه نمایش
  6. روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  7.  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  8. سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  9.  کار نکردن کنترل دستگاه
  10.  عدم کارکرد فن
نمایندگی پکیج در یزد

نمایندگی تعمیرات پکیج در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس پکیج ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد

نمایندگی تعمیر پکیج در یزد

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر پکیج در یزد

  •  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال 
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  •  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • تعیین زمان تعمیرات طبق نظر مشتری
  •  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  •  ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  •  استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  •  سرویس دهی شبانه روزی، حتی در تعطیلات
  •  تعمیر در محل مشتری

هزینه خدمات تعمیر پکیج

لیست قیمت تعمیرات پکیج

خدمات پکیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت اسید شویی پکیج۲۰۰.۰۰۰ تا ۳۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب۵۰۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان
اجرت هواگیری پکیج۱۵۰.۰۰۰ تا ۲۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ۵۰.۰۰۰ تا ۱۷۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر برد پکیج۳۰۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن۷۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول

آیا می‌توانم قیمت تعمیر پکیج را قبل از مراجعه به مرکز تعمیر مطلع شوم؟

بله، شما می‌توانید با تماس به مرکز تعمیر ما، اطلاعات در مورد تخمین قیمت تعمیر پکیج خود را دریافت کنید. اطلاعات دقیقتری پس از بررسی فنی پکیج ارائه خواهد شد.

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات پکیج اورجینال و فابرییک در تعمیرات استفاده می شود.

آیا مرکز تعمیر شما برای خدمات تعمیر پکیج ضمانتی ارائه می‌دهد؟

بله، یزد تکنیک برای خدمات تعمیر پکیج تا 180 روز گارانتی برای خدمات تعمیر ارائه میدهد. همچنین برای قطعات تعویض شده در این مرکز تا 365 روز گارانتی ارائه میشود.

درباره ما

مرکز تخصصی تعمیر پکیج در یزد با هدف ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه تعمیرات پکیج تشکیل شده است. با بیش از 10 سال تجربه در صنعت تعمیرات پکیج، به عنوان یک منبع معتبر در استان یزد شناخته شده.

برای درخواست تعمیر و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید:

تلفن:  03591011297

وجود آب گرم در خانه و گرمایش مناسب محیط تا حد زیادی وابسته به عملکرد مناسب پکیج دیواری شما است. پکیج یکی از ضروری‌ترین وسایل منزل می‌باشد که سرویس‌های دوره‌ای و نگهداری از آن اهمیت بسیار زیادی دارد. با وجود خرید از بهترین برندها باز هم ممکن است با خرابی پکیج و ایراد در قطعات مختلف این دستگاه مواجه شویم. در چنین مواردی اغلب برای پیدا کردن علت اصلی بروز مشکل و حل آن نیاز به دریافت کمک از متخصصین تعمیر پکیج داریم. می‌توانید با کارشناسان تعمیر پکیج در یزد برای حل مشکلات این دستگاه تماس داشته باشید.

تعمیرات پکیج در یزد

تعمیر پکیج در یزد

تعمیرات لوازم خانگی از جمله کارهایی هستند که بحث تجربه و تخصص در آنها اهمیت زیادی دارد. شما ممکن است خودتان با برخورد با کوچک‌ترین ایراد در کارکرد پکیج به فکر تعمیر این دستگاه بیفتید اما باید بدانید همیشه تعمیرات پکیج کار آسانی نخواهد بود. در ادامه برخی از مشکلات متداول و نحوه رفع آنها را توضیح داده‌ایم. اگر برای استفاده از این نکات و تعمیر دستگاه خود نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید با کارشناسان تعمیر پکیج در یزد تماس بگیرید.

بررسی مشکل خاموش شدن ناگهانی پکیج

از مشکلات بزرگی که در زمان کار پکیج ممکن است با آن برخورد داشته باشید خاموش شدن ناگهانی دستگاه می‌باشد که نیاز به بررسی فوری و تخصصی دارد. گاهی اوقات از کار افتادن بدون دلیل و ناگهانی پکیج به خاطر کم شدن جریان گاز در این دستگاه اتفاق می‌افتد. در چنین حالتی از وصل بودن جریان گاز خانه مطمئن شده و پس از بررسی شیر گاز متصل به دستگاه با کارشناسان تعمیر پکیج در یزد تماس بگیرید.

لازم است علت نرسیدن گاز کافی به پکیج شما مورد بررسی قرار گیرد. همچنین در نظر داشته باشید در برخی مواقع به دنبال نبود آب کافی در دستگاه پکیج به طور ناگهانی خاموش می‌شود. حتی امکان دارد به دنبال افت فشار آب یا گاز چنین مشکلی را در پکیج خود تجربه می‌کنید. در نهایت پس از بررسی موارد گفته شده اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با متخصصین تعمیر پکیج در یزد در تماس باشید.

خدمات تعمیر پکیج در یزد

بررسی مشکل افزایش دما در پکیج

از دیگر مشکلاتی که امکان دارد در پکیج‌ها برای شما دردسرساز شود افزایش دمای دستگاه می‌باشد. از دلایل بروز این اتفاق در پکیج می‌توان به عدم تأمین جریان برق کافی در آن اشاره داشت. برای اطمینان از این موضوع تمام مواردی که مرتبط با سیستم برق‌رسانی به دستگاه هستند را باید مورد بررسی قرار دهید. اگر از نحوه چک کردن سیم‌کشی‌های داخلی پکیج مطمئن نیستید از یک برقکار مورد اعتماد کمک بخواهید.

از دیگر دلایل افزایش دما در پکیج می‌توان به باز بودن مبدل اصلی و کیپ نشدن آن اشاره کرد. همچنین شیر رفت‌وبرگشت قرار گرفته در زیر پکیج خود را نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که باز باشد. با ادامه یافتن مشکل باید از گیرپاژ نکردن پمپ اطمینان پیدا کرده و در ادامه وضعیت باز بودن شیر و زانوی قفلی رادیاتورها را مورد بررسی قرار دهید. اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت باز بودن صافی برگشت پکیج را چک کرده و مطمئن شوید مبدل ثانویه کیپ نشده باشد. در نهایت می‌توانید از مراکز تخصصی تعمیر پکیج در یزد کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطای پرشر دود و فن توسط متخصصین تعمیر پکیج در یزد

این اخطار یکی از کد خطاهایی است که امکان برخورد با آن در پکیج‌ها زیاد می‌باشد و برای شناسایی عوامل مرتبط با آن لازم است مراحل زیر را انجام دهید. در ابتدا از رسیدن جریان برق کافی به فن دستگاه اطمینان پیدا کنید. دقت داشته باشید باید از وصل بودن کلیه سیم‌کشی‌های متصل به فن اطمینان یافته و اگر جایی قطعی وجود داشت نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. همچنین احتمال خراب شدن خود فن را نیز باید در نظر داشته باشید.

اگر ایرادی تا اینجای کار مشاهده نکردید وضعیت ونتوری‌ها را مورد بررسی قرار داده و از باز بودن آنها اطمینان پیدا کنید. سپس مطمئن شوید شلنگ‌های متصل کننده پرشر به اونتوری در جای اصلی خود قرار دارند و پرشر فن در وضعیت مناسبی کار می‌کند. در ادامه از درست بودن اتصالات پرشر هوا اطمینان پیدا کرده و کنترل کنید مسیر دودکش مسدود نشده باشد. در آخر می‌توانید برای بررسی دقیق برد کنترل از مراکز تخصصی تعمیر پکیج در یزد راهنمایی بخواهید.

مرکز تعمیر پکیج در یزد کجاست؟

بررسی علت مشکل گرم نشدن آب در پکیج

زمانی که در پکیج با مشکل عدم تأمین آب گرم برای مصرف مواجه می‌شویم لازم است برای بررسی این موضوع از ابتدای مسیر تمام موارد را در نظر داشته باشیم. همانطور که می‌دانید ابتدا آب سرد وارد پکیج شما می‌شود و سپس از لوله‌ها آب گرم بیرون می‌آید. پس در نتیجه باید مطمئن شویم جریان ورود آب سرد مشکلی ندارد. برای این کار باید مطمئن شوید شیر آب سرد ورودی باز بوده و صافی آب سرد متصل به پکیج نیز بسته نباشد. اگر مشکلی در ورود آب سرد وجود داشت که نتوانستید آن را حل کنید با کارشناسان تعمیر پکیج در یزد تماس بگیرید.

در برخی مدل‌های دیجیتال بعد از باز شدن آبگرم عکس یک شیر روی صفحه نمایش به حالت چشمک‌زن روشن می‌شود. اگر این تصویر چشمک‌زن نبود ممکن است ایرادی در پروانه فلومتر به وجود آمده باشد. همچنین لازم است ولتاژ دی سی در برد کنترل برقرار باشد و در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن رله بیرونی فلومتر وجود دارد. همچنین لازم است از تنظیم بودن فشار گاز و آب در پکیج اطمینان پیدا کنید. اگر برای حل مشکل نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با متخصصین تعمیر پکیج در یزد در تماس باشید.

مرکز تعمیر پکیج در یزد

بررسی علت بوی دود توسط کارشناسان تعمیر پکیج در یزد

از جمله مشکلات رایجی که در پکیج‌ها رخ داده و باعث ترس و وحشت زیاد شما می‌شود احساس بوی دود و سوختگی از این دستگاه است. این اتفاق گاهی اوقات به دنبال ایراد در شلنگ‌هایی اتفاق می‌افتد که متصل کننده لوله گاز به پکیج هستند. شلنگ‌های مورد نظر را بررسی کرده و نصب صحیح آنها مطمئن شوید. همچنین از جریان مناسب گاز در طول لوله‌ها اطمینان پیدا کنید.

از دیگر مواردی که می‌تواند منجر به احساس بوی دود و سوختگی از پکیج شود دودکش دستگاه می‌باشد. عدم نصب صحیح دودکش می‌تواند برای شما مشکل‌ساز شود و باید برای نصب دوباره آن از افراد متخصص کمک بخواهید. همچنین اگر به سرویس‌های دوره‌ای پکیج توجه نداشته‌اید و مدت زمان زیادی است که این دستگاه را نظافت نکرده‌اید احتمال دارد به خاطر کثیفی دستگاه این مشکل اتفاق افتاده باشد. در نهایت می‌توانید از کارشناسان تعمیر پکیج در یزد کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش

تعمیر پکیج در یزد | مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن تماس : 03591011297

تماس با ما ثبت درخواست
تعمیرات در تمام مناطق یزد
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماهرخ علیزاده
ماهرخ علیزاده
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
پکیج مدام سرد و گرم میشه و این موضوع منو آزار میده میشه لطف کنید یه راهنمایی کنید منو ممنون میشم