مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در یزد تکنیک | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر پاکشوما (PAKSHOMA) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر پاکشوما (PAKSHOMA) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر پاکشوما در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر پاکشوما یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی پاکشوما در یزد

تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

 مایکروفر پاکشوما در یزد تکنیک 

یکی از مشهورترین برندهای داخلی که می‌توانید با اطمینان خاطر تمام لوازم خانگی آن را خریداری کنید برند پاکشوما است. با خرید لوازم برقی پاکشوما نه تنها از بابت خدمات پس از فروش نگرانی نخواهید داشت، بلکه می‌توانید با هزینه کمتر محصولی با کیفیت عالی را خریداری کنید. البته در این برند نیز ممکن است مجبور به استفاده از خدمات تعمیرات دستگاه شوید. اگر از مایکروفر پاکشوما استفاده می‌کنید و ساکن شهر یزد هستید کافیست با کارشناسان تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد در مراکز تعمیراتی معتبر این برند تماس داشته باشید.
ایراد مایکروفر می‌تواند در بخش‌های مختلف دستگاه نمودار شود و برای تشخیص درست قطعه آسیب‌دیده باید کمی با ساختار این دستگاه آشنایی داشت. در در ادامه این متن برخی از مشکلاتی که بیشتر در مایکروفرها دیده می‌شود و راه‌حل آن‌هاتوضیح داده شده است. اما اگر نیاز به کمک تخصصی‌تر و راهنمایی‌های بیشتری دارید با متخصصین تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد در ارتباط باشید.

1 1

بررسی خاموش شدن مایکروفر به کمک کارشناسان تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد :

گاهی اوقات مایکروفر شما روشن نمی‌شود که احتمالاً ایراد در سیستم برقی دستگاه است. اما در برخی موارد مایکروفر روشن شده و شروع به کار می‌کند، اما در حین کار ناگهان متوقف شده و خاموش می‌شود. در چنین حالتی بهتر است قبل از تماس با متخصصین تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد وضعیت درب دستگاه خود را نگاهی بیاندازید. احتمال دارد به دنبال خرابی قفل یا میکروسوئیچ، درب دستگاه در حین کار باز شده و کار مایکروفر متوقف می‌شود.

همچنین ممکن است عاملی باعث افزایش زیاد سطح دما درون مایکروفر شود. ترموستات مرتباً دمای داخلی دستگاه را بررسی می‌کند و اگر از حد مجاز فراتر رفته باشد دستور توقف کار داده خواهد شد. همچنین احتمال خرابی سیستم برقی دستگاه وجود دارد که بهتر است بررسی آن توسط متخصصین تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد صورت گیرد.

بررسی دلیل گیر کردن درب مایکروفر :

 ایراد در باز و بسته شدن درب مایکروفر برای شما دردسرساز خواهد شد. اگر درب دستگاه درست بسته نشده یا در حین کار باز شود مایکروفر متوقف شده و هیچ عملیاتی را انجام نمی‌دهد. اما در برخی موارد پس از بستن درب نمی‌توانیم آن را باز کنیم و چفت می‌شود. چنین حالتی به احتمال زیاد به خاطر خراب شدن قفل درب دستگاه یا اهرم آن به وجود آمده است. برای تعویض قفل یا اهرم می‌توانید از کارشناسان تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد کمک بخواهید.
بعلاوه احتمال دارد گیر کردن درب مایکروفر به خاطر ایراد در چفت درب یا خراب شدن قلاب‌های آن باشد. لازم نگاه به دکمه مایکروفر نیز انداخته و از سالم بودن آن مطمئن شوید. بررسی دقیق فنر درب نیز از نکاتی است که باید در نظر داشت. درصورتی‌که پس از بررسی تمام این موارد نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با کارشناسان تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد تماس بگیرید.

3 1

بررسی دلیل کار نکردن دکمه‌ها توسط متخصصین تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد

یکی از مشکلاتی که ممکن است در مایکروفرها تجربه کنید از کار افتادن دکمه‌های دستگاه است. در چنین شرایطی قبل از اینکه بخواهید از متخصصین تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد بخواهید به خانه شما بیایند وضعیت قفل کودک دستگاه را بررسی نمایید. می‌توانید برای نحوه فعال یا غیرفعال کردن قفل کودک از دفترچه راهنمای مایکروفر خود استفاده کنید.
گاهی کافیست تنها برای زمان کوتاهی اتصال برق مایکروفر را قطع کرده و به آن استراحت دهید. می‌توانید بعد از حدود دو دقیقه دوباره دستگاه را به برق وصل کرده و ببینید مشکل برطرف شده است یا نه. اگر ایراد تنها در چند دکمه مایکروفر ایجاد شده است احتمال دارد خود دکمه‌ها خراب شده باشند یا نیاز به تعویض کنترل پنل وجود دارد. در آخرین مرحله به سراغ بررسی برد الکتریکی اصلی مایکروفر می‌رویم که با توجه به حساسیت برد باید این کار توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر پاکشوما در یزد انجام شود.

 

 

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها