مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در یزد تکنیک | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر زانوسی (Zanussi) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر زانوسی (Zanussi) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر زانوسی در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر زانوسی یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی زانوسی در یزد

تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

 مایکروفر زانوسی در یزد تکنیک 

زانوسی یکی از شرکت‌های تولید لوازم خانگی ایتالیایی که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۴ آغاز کرد. در این برند کیفیت قطعات همواره مورد تأیید خریداران بوده است و این کیفیت در تمام محصولات آن، از جمله مایکروفرها دیده می‌شود. خوشبختانه در ایران می‌توانید از برند زانوسی خرید کنید، بدون اینکه نگران خدمات پس از فروش آن باشید. تنها کافی است هر زمان که نیاز بود با متخصصین تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد تماس داشته باشید.
خرابی مایکروفر می‌تواند از ساده‌ترین موارد مانند سوختن لامپ دستگاه تا ایراد در برد الکتریکی آن متغیر باشد. در موارد ساده‌تر احتمال حل مشکل در خانه و بدون کمک یک فرد متخصص امکان‌پذیر است. اما موارد پیچیده‌تر حتماً باید تحت نظر یک تعمیرکار باتجربه و ماهر صورت گیرند. به شما پیشنهاد می‌شود تمامی مشکلات مایکروفر خود را تحت نظر مراکز معتبر و متخصصین تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد برطرف نمایید.

1 8

بررسی دلیل نچرخیدن صفحه گردان توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد :

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در مایکروفرهای زانوسی و البته تمام برندهای دیگر مشاهده کنید ایراد در حرکت سینی داخل مایکروفر است. در بسیاری از موارد این عدم چرخش صحیح مربوط به ایراد در کوپل گرداننده خواهد بود. اگر کوپل شکسته باشد مجبور به تعویض آن خواهید بود. همچنین احتمال شکستن چرخ‌هایی که در زیر ریل سیمی قرار گرفته‌اند نیز وجود دارد که می‌توان برای تعویض آن از تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد کمک خواست.
احتمال دیگری که باید در نظر داشته باشید ایراد در موتور گرداننده زیر سینی است. ممکن است چرخ‌دنده‌های موتور شکسته و یا خود موتور سوخته باشد. میتوان از یک ولت متر استفاده کرده و وضعیت موتور گرداننده را بررسی نمود. در نهایت آخرین قطعه‌ای که می‌تواند مرتبط با این مشکل باشد برد الکتریکی مایکروفر شماست. ساختار برد بسیار تخصصی و پیچیده بوده و برای تعمیر آن حتماً باید از کارشناسان تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد کمک خواست.

 بررسی علت روشن نشدن مایکروفر :

شاید شما هم این تجربه را دارید، هرچقدر برنامه‌های مختلف را امتحان کرده و دکمه استارت دستگاه را می‌زنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در چنین حالتی اگر از محافظ برق استفاده می‌کنید یک بار دستگاه را بدون محافظ به برق متصل کنید. همچنین دستگاه را با پریز برق دیگری نیز امتحان کنید. اگر باز هم روشن نشد یعنی مشکل از پریز نبوده و ممکن است دو شاخه یا کابل برق مایکروفر شما خراب شده باشند که باید برای بررسی آن از متخصصین تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد کمک خواست.
گاهی اوقات نوسان‌های شدید جریان برق باعث آسیب دیدن برد الکتریکی مایکروفر می‌شود. ممکن است برد سوخته باشد و مجبور به تعویض کلی شوید. اما در اغلب موارد با تعمیر برخی قطعات برد مشکل برطرف می‌شود. برای بررسی چنین مواردی باید با کارشناسان تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد در تماس بود.

3 6

بررسی گرم نشدن غذا توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد

 در صورت گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر ابتدا عیب یابی دستگاه را از قطعه‌ای به نام مگنترون شروع خواهیم کرد. این قطعه مسئول تولید اشعه بوده و به گرم کردن مواد غذایی کمک می‌کند. احتمال آسیب مگنترون به دلیل کارکرد زیاد آن بالاست. تشخیص خرابی و تعویض مگنترون کار ساده‌ای نخواهد بود و بهتر است انجام آن را به کارشناسان تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد ارجاع دهید.

 در صورت سالم بودن مگنترون خازن را به کمک یک مولتی متر بررسی کنید. البته گاهی از روی علائمی مانند باد کردن خازن و یا دیده شدن روغن در زیر آن می‌توان به خرابی این قطعه پی برد. احتمال خراب شدن دیود نیز وجود دارد که بررسی آن به کمک مولتی متر امکان‌پذیر است. در گام آخر فیوزها را بررسی نموده و اگر ایرادی در آن‌ها نیز دیده نشد به سراغ بررسی برد الکتریکی مایکروفر خواهیم رفت. در این مورد حتماً باید از متخصصین تعمیر مایکروفر زانوسی در یزد کمک بخواهید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها