مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در یزد تکنیک | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر تکنوگاز (TECNOGAS) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر تکنوگاز (TECNOGAS) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر تکنوگاز در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر تکنوگاز یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تکنو گاز در یزد

تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

مایکروفر تکنوگاز در یزد تکنیک

تکنوگاز یکی از قدیمی‌ترین برندهایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. شما می‌توانید انواع مایکروفر، فر، اجاق گاز و هود آشپزخانه را از برند تکنوگاز خریداری نمایید. این برند در تمام بازارهای جهان شناخته شده بوده و طرفداران زیادی دارد. در مورد خدمات پس از فروش برند تکنوگاز نیز جای نگرانی نیست. در هر شهر می‌توانید از مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی برای رفع مشکل این دستگاه کمک بخواهید. ساکنین شهر یزد نیز می‌توانند با کارشناسان تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد تماس داشته باشند.
در ادامه چند مورد از ایرادهایی که در مایکروفرهای تکنوگاز متداول‌تر هستند را شرح داده‌ایم و روش تعمیر هر یک از این موارد توضیح داده شده است. ممکن است با کمک این مطالب بتوانید برخی ایرادهای مایکروفر خود را برطرف کنید، بدون اینکه باعث آسیب‌های بیشتر در دستگاه خود شوید. هر زمان که احساس کردید برای ادامه روند تعمیر دستگاه نیاز به کمک دارید با متخصصین تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد در ارتباط باشید.

1 6

بررسی جرقه زدن مایکروفر به کمک کارشناسان تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد :

ممکن است در زمان گرم کردن یا پخت غذا در مایکروفر متوجه جرقه‌هایی در دستگاه خود شوید. برای حل این مشکل قبل از اینکه بخواهید از متخصصین تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد کمک بخواهید مطمئن شوید استفاده شما از دستگاه درست است. ببینید ظروف فلزی را درون مایکروفر قرار نداده‌اید و سطح داخلی دستگاه شما کاملاً سالم است. دقت نکردن به هر یک از این موارد می‌تواند باعث جرقه زدن دستگاه در حین کار شود.
البته بعضی از قطعات در مایکروفر هستند که خراب شدن آن‌هامی‌تواند باعث جرقه زدن دستگاه شما شود. ابتدا از سالم بودن پایه فلزی که درون مایکروفر استفاده می‌کنید مطمئن شوید. همچنین از سالم بودن دیود اطمینان یافته و در ادامه مگنترون را بررسی نمایید. احتمال خرابی ورق میکا نیز وجود دارد. اگر نیاز بود برای بررسی این قطعات و تعمیر یا تعویض آن‌هابا کارشناسان تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد تماس داشته باشید.

بررسی دلیل روشن نشدن لامپ مایکروفر

از لامپ مایکروفر برای روشن شدن داخل دستگاه و دید بهتر به مواد غذایی استفاده می‌شود. اگر لامپ روشن نمی‌شود بهتر است قبل از هرکار یک لامپ جدید تهیه کرده و اگر آن هم روشن نشد برای بررسی قطعات دیگر با کارشناسان تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد تماس داشته باشید. اگر فکر می‌کنید خودتان می‌توانید سیستم برقی دستگاه را چک کنید لازم است چند قطعه مختلف را بررسی کنید.
در ابتدا باید سوکت لامپ چک شود. می توان این کار را به کمک یک مولتی متر انجام داد. همچنین لازم است سیم‌کشی‌های مایکروفر و تمام اتصالات داخلی دستگاه بررسی شوند. از آنجایی که کار با برق بدون تخصص و مهارت می‌تواند برای شما خطرناک باشد حتماً انجام این کار را به متخصصین تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد بسپارید.

3 5

بررسی کار نکردن صفحه‌نمایش به کمک متخصصین تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد

اگر صفحه‌نمایش مایکروفر شما ایراد پیدا کرده است احتمال دارد ایراد در برد الکتریکی عامل این اتفاق باشد. دقت داشته باشید در صورت خراب بودن برد ممکن است صفحه‌نمایش دستگاه خاموش و روشن شده یا اینکه کلاً چیزی نشان ندهد. برای تعمیر صفحه‌نمایش و بررسی علت دقیق مشکل از کارشناسان تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد کمک بخواهید.

بررسی دلیل کار نکردن فن در مایکروفر

فن یکی از قطعات داخلی مایکروفر شماست که مسئول خنک نگه داشتن موتور در این دستگاه است. با بروز ایراد در فن دمای مایکروفر از حالت عادی بالاتر رفته و حتی ممکن است متوقف گردد. اگر در زمان کار مایکروفر صدای فن آن به گوشتان نمی‌خورد احتمالاً ایرادی در این قطعه به وجود آمده است. این مشکل می‌تواند مرتبط با پره‌های فن یا موتور فن باشد. همچنین احتمال خراب شدن ترموستات یا برد اصلی دستگاه نیز وجود دارد. برای بررسی دقیق با کارشناسان تعمیر مایکروفر تکنوگاز در یزد تماس بگیرید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها