مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بوتان در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر بوتان (Butan) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر بوتان (Butan) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر بوتان در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر بوتان در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بوتان در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بوتان در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر بوتان در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر بوتان یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی بوتان در یزد

تعمیر مایکروفر بوتان در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.تلفن : 03591011297

4w0 1024x640 1

 مایکروفر بوتان در یزد تکنیک 

خراب شدن مایکروفر از مشکلاتی است که شاید همه شما حداقل یک بار آن را تجربه کرده باشید. مایکروفر یکی از وسایلی است که کار را بسیار برای شما ساده‌تر کرده و باعث سرعت بیشتر پخت یا یخ‌زدایی مواد غذایی می‌شود. با توجه به مشغله زیادی که همه این روزها دارند، استفاده از مایکروفر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در میان برندهای مختلف مایکروفرهای بوتان از شهرت خوبی برخوردار هستند. ساکنین شهر یزد می‌توانند برای رفع مشکلات مایکروفر خود با کارشناسان تعمیر مایکروفر بوتان در یزد تماس داشته باشند.
از آنجایی که مشکلات پدیدار شده در مایکروفرها اغلب بسیار شبیه به هم می‌باشد می‌توانید خودتان بسیاری از ایرادهای ساده را برطرف کنید. برای این کار از راهنمایی‌هایی که در ادامه این متن برای شما آورده شده است استفاده کنید. اما برای حل مشکلات تخصصی‌تر بهتر است دست به چیزی نزده و انجام تعمیرات را به کسانی که برای تعمیر مایکروفر بوتان در یزد آموزش دیده‌اند بسپارید.

1 2

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر بوتان در یزد :

روشن نشدن کلی دستگاه دلایل مختلفی دارد و باید قبل از هر کار از وصل بودن جریان برق در ساختمان خود مطمئن شوید. هرگونه ایراد در سیستم برق‌رسانی به مایکروفر می‌تواند باعث اختلال در روند کار دستگاه و روشن شدن آن شود. ممکن است این موضوع به کابل برق مایکروفر شما مرتبط باشد و یا حتی دوشاخه یا پریزی که برای این دستگاه استفاده می‌کنید. اگر در کارهای برقی تخصصی ندارید تعمیر سیستم برقی مایکروفر را به کارشناسان تعمیر مایکروفر بوتان در یزد بسپارید.
زمانی که از سالم بودن سیستم برق‌رسانی مایکروفر مطمئن شدید باید قطعات دیگری را مورد بررسی قرار دهید. احتمال دارد روشن نشدن مایکروفر به خاطر خراب شدن قطعاتی مانند دیود یا فیوزها باشد. همچنین ایراد در میکروسوئیچ و مگنترون نیز از دیگر مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در صورت نیاز از متخصصین تعمیر مایکروفر بوتان در یزد کمک بخواهید.

 بررسی دلیل نچرخیدن سینی در مایکروفر :

اگر در حرکت سینی مایکروفر اختلالی به وجود بیاید پخت مواد غذایی با مشکل مواجه خواهد شد. در زمان اتمام کار، شما در بخشی از ظرف خود غذای پخته شده و در بخش دیگر غذای خام خواهید داشت. برای حل مشکل حرکت سینی ابتدا وضعیت موتور گردان آن را چک کنید. در ادامه کوپلینگ مایکروفر را بررسی نموده و اگر خراب بود برای تعویض آن با کارشناسان تعمیر مایکروفر بوتان در یزد تماس داشته باشید.
احتمال دارد نچرخیدن سینی به خاطر خراب شدن ریل‌های زیر آن باشد یا اینکه خود سینی مایکروفر آسیب دیده است. در صورتی که در تمام این قطعات مشکلی مشاهده نکردید، غلتک‌های زیر سینی مایکروفر را بررسی نمایید. همچنین احتمال از کار افتادن شفت مایکروفر را نیز در نظر داشته باشید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید از کارشناسان تعمیر مایکروفر بوتان در یزد راهنمایی بخواهید.

3 2

بررسی صدای مایکروفر توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر بوتان در یزد

اغلب در زمان کار کردن مایکروفر کمی صدا را از دستگاه خواهید شنید اما اگر این صداها بیش از حد بلند شده و غیرطبیعی شدند، احتمالاً مشکلی در کار مایکروفر شما وجود دارد. برای بررسی علت این صدا ابتدا از موتور گردان مایکروفر شروع کنید. اگر ایرادی در این بخش وجود نداشت به سراغ مگنترون رفته و در صورت نیاز برای تعویض این قطعه از متخصصین تعمیر مایکروفر بوتان در یزد کمک بخواهید.
علت دیگر صدای غیرعادی در زمان کارکرد مایکروفر ایراد در کوپلینگ این دستگاه است. همچنین گاهی به دنبال خراب شدن ریل‌ها یا آسیب دیدن غلتک‌ها ممکن است این صداهای بلند را بشنوید. در صورتی که پس از بررسی تمام این موارد باز هم نتوانستید منبع صدا را در مایکروفر خود را پیدا کنید با تعمیر مایکروفر بوتان در یزد تماس داشته باشید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها