مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر بلک اند دکر (Black & Decker) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر بلک اند دکر (Black & Decker) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر بلک اند دکر در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش  و نمایندگی بلک اند دکر در یزد

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

 مایکروفر بلک اند دکر در یزد تکنیک

این روزها مایکروفرها را در هر جایی می‌توان دید و استفاده از این دستگاه بسیار زیاد شده است. کمبود وقت یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه می‌باشد. بنا به استفاده گسترده از مایکروفرها، وجود مراکز تعمیر مایکروفر در هر شهر اهمیت زیادی دارد، حتی اگر مایکروفر شما از بهترین برندها مانند بلک اند دکر است. کسانی که در شهر یزد زندگی کرده و از این برند استفاده دارند می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه ایراد با تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد تماس داشته و راهنمایی بخواهند.

در ادامه به چند مورد از ساده‌ترین ایرادهایی که ممکن است در مایکروفر خود مشاهده کنید اشاره شده است و روش رفع هر یک از این ایرادها را توضیح داده‌ایم. اگر خودتان نیز کمی اهل کارهای فنی باشید به احتمال زیاد با استفاده از راهنمایی‌های زیر می‌توانید مشکل مایکروفر خود را برطرف نماید. در غیر این صورت بهترین گزینه کمک گرفتن از کارشناسان تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد می‌باشد.

1 3

بررسی علت گرم نشدن غذا توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد :

اگر در روند تولید گرما در مایکروفر اشکالی به وجود آمده است قطعات مختلفی را باید مورد بررسی قرار دهید که مهم‌ترین آن مگنترون است. مگنترون یکی از اصلی‌ترین قطعات در دستگاه شماست که وظیفه تولید اشعه و پرتاب آن را به داخل مایکروفر دارد. این اشعه گرمای لازم برای گرم کردن غذا و پخت آن را تأمین می‌کند. در صورت خرابی مگنترون شاید نیاز به تعویض این قطعه باشد که می‌توانید از کارشناسان تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد کمک بخواهید.

در صورت سالم بودن مگنترون نوبت به بررسی قطعات دیگری می‌رسد. احتمال دارد به دنبال خراب شدن خازن در روند کار دستگاه اختلال ایجاد شده است. همچنین باید به وضعیت دیود دستگاه نیز توجه نموده و تمامی فیوزهای مایکروفر چک شوند. در نهایت آخرین احتمال خراب شدن برد الکتریکی می‌باشد که باید برای تعمیر آن با کارشناسان تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد تماس بگیرید.

 بررسی علت روشن نشدن مایکروفر :

اگر از وصل بودن برق خانه مطمئن هستید و مایکروفر شما روشن نمی‌شود بد نیست یک‌بار آن را با پریز دیگری امتحان کنید. همچنین در صورت امکان کابل مایکروفر را عوض کرده و ببینید با کابل جدید دستگاه شما روشن می‌شود یا نه. احتمال خراب بودن دوشاخه برق نیز وجود دارد. بهتر است بررسی سیستم برقی دستگاه را به متخصصین تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد ارجاع دهید.
همواره توصیه می‌شود برای تمام وسایل برقی خود از محافظ برق استفاده داشته باشید. زیرا نوسان‌های برق شهری زیاد است و می‌تواند منجر به سوختن یا خرابی قطعات برد الکتریکی اصلی دستگاه شما شود. تعمیرات برد کاری تخصصی و ظریف است و باید توسط متخصصین تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد صورت گیرد.

3 3

بررسی علت نچرخیدن سینی به کمک متخصصین تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در تمام برندهای مایکروفرها مشاهده کنید نچرخیدن سینی دستگاه است. در چنین شرایطی قبل از اینکه بخواهید با کارشناسان تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد تماس داشته باشید بررسی کنید سطح داخلی دستگاه شما تمیز باشد. ممکن تنها چربی‌های مانده در مایکروفر مانع حرکت کردن سینی آن شده‌اند. داخل مایکروفر را به خوبی تمیز کرده و بعد دستگاه را دوباره روشن کنید.
البته این مشکل می‌تواند به برخی قطعات نیز مرتبط باشد. نچرخیدن سینی مایکروفر ممکن است به خاطر خراب شدن کوپل گرداننده موتور کف و یا حتی ریلی باشد که در زیر سینی قرار دارد. ممکن است شکستن چرخ‌های ریل مانع از حرکت درست سینی شده و یا اینکه موتور گرداننده سوخته باشد. در برخی موارد نیز کوپل پلاستیکی زیر سینی دستگاه می‌شکند که می‌توانید تعویض هریک از این قطعات را به متخصصین تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در یزد بسپارید.

 

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها