مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر آریستون در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آریستون در یزد تکنیک | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر آریستون (ARISTON) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر آریستون (ARISTON) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر آریستون در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر آریستون در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آریستون در یزد جهت تعمیر و سرویس :

1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آریستون در یزد

2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه

7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

9- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آریستون در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر آریستون در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر آریستون یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی آریستون در یزد

تعمیر مایکروفر آریستون در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

 مایکروفر آریستون در یزد تکنیک

ممکن است شما هم تجربه استفاده از لوازم خانگی برند آریستون را داشته باشید. آریستون یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و در اغلب شهرهای ایران می‌توانید مراکز معتبری را برای تعمیر لوازم برقی این برند پیدا کنید. اگر در شهر یزد زندگی می‌کنید و ایرادی در مایکروفر آریستون شما به وجود آمده است نگران نباشید. تنها کافیست با کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در یزد
تماس داشته باشید تا در اولین فرصت برای رسیدگی به مشکل شما در محل حاضر شوند.
عیب‌یابی دستگاه در این برند نیز مانند تمام برندهای دیگر یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که باید برای تعمیر مایکروفر برداشته شود. اگر بتوانید به درستی مشکل ایجاد شده در مایکروفر خود را تشخیص داده و قطعات مرتبط با آن را بشناسید، حل مشکل برای شما بسیار ساده‌تر خواهد بود. در ادامه این مطلب برخی از ایرادهای ساده مایکروفرها و موارد مرتبط با آن توضیح داده شده است. اگر این مطالب برای حل مشکل به شما کمکی نکرد بهتر است موارد تخصصی‌تر را به کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در یزد بسپارید.

1 4

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر توسط متخصصین تعمیر مایکروفر آریستون در یزد :

اگر در انتخاب ظروف مورد استفاده در مایکروفر خود دقت نداشته باشید ممکن است در زمان کار دستگاه جرقه‌هایی را مشاهده کرده و حتی به مایکروفر آسیب برسانید. پس قبل از اینکه بخواهید از کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در یزد کمک بخواهید نگاهی به ظروفی که برای گرم کردن یا پخت غذا استفاده می‌کنید بیندازید. اگر کوچک‌ترین بخش فلزی در ظرف شما وجود داشته باشد مایکروفر در زمان کار جرقه می‌زند.
البته مشکل جرقه زدن تنها به شما مربوط نیست و می‌تواند به دنبال خرابی برخی از قطعات داخلی دستگاه اتفاق بیفتد. به عنوان مثال ممکن است به خاطر خراب شدن لامپ مگنترون مایکروفر، در حین کار جرقه‌هایی را مشاهده کنید. به علاوه امکان دارد نیاز به تعویض ورق نسوز یا همان ورق میکا در دستگاه شما باشد. در صورت نیاز برای تعویض هریک از این قطعات می‌توانید از متخصصین تعمیر مایکروفر آریستون در یزد کمک بخواهید.

بررسی علت صدا دادن مایکروفر در حین کار :

اگر در زمان کار مایکروفر صداهای غیرعادی و بلندی را از دستگاه می‌شنوید نیاز به بررسی چند قطعه مختلف در دستگاه وجود دارد. ابتدا از موتور گردان شروع کرده و ببینید شکستگی یا خرابی در این موتور وجود نداشته باشد. درصورتی‌که ایرادی در موتور گردان مشاهده نکردید نوبت به بررسی مگنترون می‌رسد. با توجه به ذخیره شدن ولتاژ زیاد در خازن مایکروفر بهتر است تعمیر مگنترون را به کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در یزد بسپارید.
احتمال دارد صدای زیاد مایکروفر شما به خاطر خرابی کوپلینگ دستگاه باشد. همچنین نباید خرابی ریل‌ها را فراموش کرده و حتماً آن‌هارا بررسی نمایید. احتمال آسیب در غلطک‌های مایکروفر نیز وجود دارد. اگر پس از بررسی تمام این موارد بازهم نتوانستید علت صدای غیرطبیعی مایکروفر خود را متوجه شوید با کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در یزد تماس داشته باشید.

2 1

بررسی علت خاموشی مایکروفر توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در یزد

اگر مایکروفر شما به طور ناگهانی و بدون اینکه شما هیچ دکمه‌ای را فشار دهید خاموش می‌شود چند مورد را بررسی نمایید. احتمال دارد خاموشی مایکروفر به دنبال افزایش بیش از اندازه دما در دستگاه اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی ترموستات نسبت به افزایش دما واکنش نشان داده و دستور توقف کار مایکروفر صادر می‌شود. برای بررسی علت این دمای نامناسب با کارشناسان تعمیر مایکروفر آریستون در یزد تماس بگیرید.

مورد دیگری که باعث خاموش شدن مایکروفر شما می‌شود قطع شدن جریان برق دستگاه است که نیاز به بررسی دقیق سیستم برقی آن وجود دارد. همچنین خراب شدن میکروسوئیچ درب و باز شدن آن در حین کار مایکروفر می‌تواند باعث توقف دستگاه شود. در نهایت وضعیت ترموستات و فیوز داخلی را بررسی نموده و اگر باز هم مشکل حل نشد، برای بررسی برد الکتریکی با متخصصین تعمیر مایکروفر آریستون در یزد در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها