مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر آاگ در یزد

نمایندگی تعمیرات مایکروفر آاگ در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یزد تکنیک به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه یزد تکنیک با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس مایکروفر آاگ (AEG) ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در یزد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر آاگ (AEG) باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر آاگ در یزد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تعمیر مایکروفر آاگ در یزد

10 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر آاگ در یزد جهت تعمیر و سرویس :

  1. دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر آاگ در یزد
  2. تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  3. سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. ضمانت نامه و گارانتی قطعات از ۶ تا ۱۲ماه
  7. استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8.  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

13 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آاگ در یزد :

  1. گرم نکردن مواد غذایی
  2. سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  3. معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  4. باز نشدن درب مایکروفر
  5. عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  6. خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن به هنگام کار کردن
  8. روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  9. روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن شدن خودکار مایکروفر
  12. بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  13. مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
نمایندگی تعمیر، نصب و سرویس مایکروفر آاگ در یزد

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز یزد تکنیک

در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی مایکروفر آاگ یزد تکنیک از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت ۶ تا ۱۲ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه یزد تکنیک برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی آاگ در یزد

تعمیر مایکروفر آاگ در یزد در مرکز تعمیرات یزد تکنیک به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر یزد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.تلفن :03591011297

4w0 1024x640 1

تعمیرات مایکروفر آاگ در یزد تکنیک | تعمیر ، نصب و سرویس

حتماً نام برند آاگ به گوشتان خورده است. تمامی وسایل برقی این برند از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و مایکروفرهای آن نیز اغلب طول عمر زیاد و کارکرد خوبی دارند. از مزایای دیگر برند آاگ می توان به نمایندگی‌های فعال و مراکز تعمیراتی آن در بیشتر شهرهای ایران اشاره داشت. برای کسانی که در شهر یزد زندگی می‌کنند رفع ایرادهای احتمالی مایکروفر کار سختی نبوده و تنها کافیست با متخصصین تعمیر مایکروفر آاگ در یزد تماس داشته باشند.
قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر مایکروفر خود تماس داشته باشید می‌توانید از مطالبی که در ادامه برای شما آورده شده است کمک بگیرید. فقط دقت داشته باشید با توجه به ساختار متفاوت مایکروفر و ذخیره شدن انرژی الکتریکی در خازن آن رعایت نکات ایمنی برای تعمیر این دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر تخصص شما برای این کار کافی نیست تعمیر دستگاه را به کارشناسان تعمیر مایکروفر آاگ در یزد بسپارید.

1 4

 بررسی علت گرم نشدن غذا به کمک متخصصین تعمیر مایکروفر آاگ در یزد :

اگر در مایکروفر با مشکل گرم نشدن غذا مواجه شدید باید بدانید به احتمال زیاد ایراد به وجود آمده به نوعی با لامپ مگنترون مایکروفر شما در ارتباط است. در چنین حالتی لامپ مگنترون را چک کرده و اگر متوجه سوختن این قطعه یا ایرادهای غیرقابل رفع در آن شدید برای تعویض لامپ اقدام نمایید. میتوان این کار را به کارشناسان تعمیر مایکروفر آاگ در یزد ارجاع داد.
البته به جز لامپ مگنترون چند قطعه دیگر نیز هستند که می‌توانند در این وضعیت تأثیرگذار باشند. زمانی که از سالم بودن مگنترون مطمئن شدید بهتر است وضعیت دیود در مایکروفر خود را بررسی نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که خراب شدن میکروسوئیچ درب مایکروفر و درست بسته نشدن درب دستگاه نیز از عواملی هستند که در تولید گرمای کافی اثر دارند. اگر برای پیدا کردن علت مشکل نیاز به کمک داشتید متخصصین تعمیر مایکروفر آاگ در یزد می‌توانند به شما کمک کنند.

 بررسی علت نچرخیدن سینی در مایکروفر :

قابلیت چرخش سینی مایکروفر به خاطر پخت یکنواخت غذا و رسیدن گرمای یکسان به همه بخش‌های آن در نظر گرفته شده است. در بسیاری از موارد نچرخیدن سینی مشکل خاصی نبوده و نیاز به تعمیرات تخصصی ندارد. بنابراین قبل از اینکه بخواهید با کارشناسان تعمیر مایکروفر آاگ در یزد تماس داشته باشید نگاهی به داخل مایکروفر خود بیاندازید. مطمئن شوید چیزی در مسیر حرکت سینی دستگاه قرار نگرفته است. به عنوان مثال چربی و ذرات غذای جمع شده داخل مایکروفر می‌توانند مانعی برای حرکت آن باشند.
البته احتمال خرابی برخی قطعات نیز وجود دارد. به عنوان مثال شاید به دنبال شکستن کوپلر سینی حرکت آن با مشکل مواجه شده است. در چنین حالتی مجبور به تعویض کوپلر هستید. احتمال دیگری که وجود دارد شکستن موتور صفحه گردان مایکروفر شماست. در در این مورد نیز چاره‌ای به جز عوض کردن موتور صفحه گردان نخواهید داشت. می‌توانید برای خرید موتور و تعویض آن با کارشناسان تعمیر مایکروفر آاگ در یزد تماس داشته باشید.

2 3

 بررسی دلیل جرقه زدن مایکروفر توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر آاگ در یزد

گاهی در حین کار مایکروفر جرقه‌هایی را از دستگاه مشاهده خواهید کرد که می‌توانند شما را بسیار بترساند. در اغلب موارد به دنبال از بین رفتن پوشش عایقی که اطراف مایکروفر قرار داده شده است شاهد این جرقه‌ها هستید. جرقه‌های مایکروفر ممکن است خطرناک شده و حتی احتمال آتش‌سوزی را به دنبال داشته باشند. پس برای حل این مشکل هرچه سریع‌تر از کارشناسان تعمیر مایکروفر آاگ در یزد کمک بخواهید.
دقت داشته باشید گاهی جرقه زدن دستگاه شما ربطی به ساختار داخلی آن نداشته و تنها به خاطر اشتباه در استفاده از دستگاه نمودار می‌شود. ظرفی که داخل مایکروفر قرار می‌دهید هرگز نباید فلزی باشد. درصورتی‌که در انتخاب ظرف دقت کافی داشته و بازهم مشکل جرقه زدن مایکروفر را مشاهده کردید برای بررسی سایر موارد از متخصصین تعمیر مایکروفر آاگ در یزد راهنمایی بخواهید.

3 2
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها